С разработването ще бъдат ангажирани десетки инженери в Модена, Италия, за което ще бъдат вложени 5,0 милиарда евро (около 5,5 милиарда долара)
Няма друга марка в портфолиото на Fiat Chrysler Automobiles, към която да се отнасят с по-голямо внимание или отпускат толкова големи инвестиции през следващите четири години, отколкото от Alfa Romeo.
С разработването на новите модели ще бъдат ангажирани десетки инженери в Модена, Италия, за което ще бъдат вложени от FCA 5,0 милиарда евро (около 5,5 милиарда долара).
Представянето в САЩ е от ключово значение за успеха на Alfa. Моделите на Alfa Romeo - 4С и 4С Spider, вече са на пазара в Северна Америка, резултатите досега не са много обнадеждаващи от търсенето на роудстъра.
В края на юни марката представи предварително своя нов проект от Модена - Giulia, който ще пристигне в САЩ през 2016 г., няколко месеца след премиерата му в Европа. Предвидено е представяне на нови модели на марката на шестмесечни интервали, което означава , че до края на 2019 ще дебютират осем нови автомобила на марката.
4С и 4С Spider: Стартирали през 2014 г. и началото на 2015 г. ще бъдат обновени преди 2019 г., а по-мощна версия GTA вече е в процес на разработване.
Giulia: Седанът от средния клас бе показан предварително в края на юни, а официалната му премиера ще се състои на автомобилното изложение във Франкфурт през септември. Първоначално ще бъде оборудван с битурбо 2,9-литров V-6 двигател от Ferrari с мощност 503 к.с. и ще се конкурира с BMW M3. A 2,0-литров турбо мотор ще бъде на разположение най-вероятно през 2017.
Средноголям кросоувър: Конкурентът на Audi Q5 е предвиден да направи своя дебют в началото на 2017 г. Той ще сподели платформата на Giulia и същата двигателна гама.
Голям седан: Новият флагман на Alfa Romeo, който ще бъде конкурент на Audi A6 и BMW Серия 5, ще бъде голяма версия на Giulia. Той ще има по-мощни версии с нови двигатели, но не е предвиден и V8.
Roadster: Alfa Romeo работи над по-голям роудстър, базиран върху Mazda - Fiat 124. Роудстърът на Alfa щe използва къса версия на платформата на Giulia и ще сподели същата двигателна гама.
Средноголямо купе: Този модел, базиран на Giulia, основно ще бъде закрита версия на новия роудстър и се очаква да се конкурира с BMW Серия 4 купе и Audi A5.
Голям кросоувър: Alfa Romeo отдавна подготвя голям кросоувър, предназначен главно за пазарите в САЩ и Китай. Серийният модел ще сподели платформата на големия седан и ще се конкурира с Audi Q7 и BMW X5.
Компактни хечбек, седан и и купе: Окончателно решение за тези модели все още не е взето, защото има различни потребности в различните региони. В Европа например искат хечбек с пет врати, който да смени сегашната Giulietta с предно предаване и неин комби вариант за съперник на Audi A3 Sportback.
В Северна Америка и Азия има слабо търсене на компактни хечбекове и комбита, така че там компанията ще лансира седан с четири врати и компактно купе. Шефът на FCA Серджо Маркионе заяви, че в техническо отношение бъдещите компактни модели на Alfa може да преминат към задвижване на задните колела, като се използва къса платформа на Giulia, но все още не е взето окончателно решение.