Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Влагат големи инвестиции в Alfa Romeo за нови модели

31.08.2015 12:32
Влагат големи инвестиции в Alfa Romeo за нови модели

С разработването ще бъдат ангажирани десетки инженери в Модена, Италия, за което ще бъдат вложени 5,0 милиарда евро (около 5,5 милиарда долара)

Няма друга марка в портфолиото на Fiat Chrysler Automobiles, към която да се отнасят с по-голямо внимание или отпускат толкова големи инвестиции през следващите четири години, отколкото от Alfa Romeo.

С разработването на новите модели ще бъдат ангажирани десетки инженери в Модена, Италия, за което ще бъдат вложени от FCA 5,0 милиарда евро (около  5,5 милиарда долара).

Представянето в САЩ е от ключово значение за успеха на Alfa. Моделите на Alfa Romeo - 4С и 4С Spider, вече са на пазара в Северна Америка, резултатите досега не са много обнадеждаващи от търсенето на роудстъра.

В края на юни марката представи предварително своя нов проект от Модена -  Giulia, който ще пристигне в САЩ през 2016 г., няколко месеца след премиерата му в Европа. Предвидено е представяне на нови модели на марката на шестмесечни интервали, което означава , че до края на 2019 ще дебютират осем нови автомобила на марката.

4С и 4С Spider: Стартирали през 2014 г. и началото на 2015 г. ще бъдат обновени преди 2019 г., а по-мощна версия GTA вече е в процес на разработване.

Giulia: Седанът от средния клас бе показан предварително в края на юни, а официалната му премиера ще се състои на автомобилното изложение във Франкфурт през септември. Първоначално ще бъде оборудван с битурбо 2,9-литров V-6 двигател от Ferrari с  мощност 503 к.с. и ще се конкурира с BMW M3. A 2,0-литров турбо мотор ще бъде на разположение най-вероятно през 2017.

Средноголям кросоувър: Конкурентът на Audi Q5 е предвиден да направи своя дебют в началото на 2017 г. Той ще сподели платформата на Giulia и същата двигателна гама.

Голям седан: Новият флагман на Alfa Romeo, който ще бъде конкурент на Audi A6 и BMW Серия 5, ще бъде голяма версия на Giulia. Той ще има по-мощни версии с нови двигатели, но не е предвиден и V8.

Roadster: Alfa Romeo работи над по-голям роудстър, базиран върху Mazda - Fiat 124. Роудстърът на Alfa щe използва къса версия на платформата на Giulia и ще сподели същата двигателна гама.

Средноголямо купе: Този модел, базиран на Giulia, основно ще бъде закрита версия на новия роудстър и се очаква да се конкурира с BMW Серия 4 купе и Audi A5.

Голям кросоувър: Alfa Romeo отдавна подготвя голям кросоувър, предназначен главно за пазарите в САЩ и Китай. Серийният модел ще сподели платформата на големия седан и ще се конкурира с Audi Q7 и BMW X5.

Компактни хечбек, седан и и купе: Окончателно решение за тези модели все още не е взето, защото има различни потребности в различните региони. В Европа например искат хечбек с пет врати, който да смени сегашната Giulietta с предно предаване и неин комби вариант за съперник на Audi A3 Sportback.

В Северна Америка и Азия има слабо търсене на компактни хечбекове и комбита, така че там компанията ще лансира седан с четири врати и компактно купе. Шефът на FCA Серджо Маркионе заяви, че в техническо отношение бъдещите компактни модели на Alfa може да преминат към задвижване на задните колела, като се използва къса платформа на Giulia, но все още не е взето окончателно решение.

Коментари
comments powered by Disqus