Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Golf GTD дебютира през март

17.02.2020 09:49

Твърдят, че това ще бъде най-чистият TDI турбодизел, който някога е бил монтиран в Golf

Световната премиера на Volkswagen Golf GTD ще се състои на автомобилното изложение в Женева, което стартира на 3 март. Автомобилът ще попълни гамата от версии на хечбека Volkswagen Golf VIII. Самата компания не разкрива характеристиките на двигателя, като само отбелязва, че благодарение на двойната система за впръскване на течност AdBlue (SCR тип twin dosing) ще бъде „най-чистият TDI турбодизел, който някога е бил монтиран в Golf“, както и „един от най-чистите двигатели с вътрешно горено в света".

Интересното е, че компанията реши да подреди светлините в бронята, очевидно с поглед към всеизвестния Renault Clio RS. Очакваме подобен дизайн от GTI.

Салонът на снимката все още не е Golf GTD, но ще бъде подобен, с изключение на това, че ще бъдат добавени други елементи в оформлението и табели. Немците обещават, че в съответствие с тенденциите на времето, новият GTD ще получи цифров кокпит и бутон за стартиране на двигателя.

Мощността на новия Golf GTD вече е известна благодарение на изтичане на данни - 200 к.с., което е с 16 „коня“ повече от предишното поколение Golf GTD (184 к.с., 380 Нм). Известно е, че стандартният осми Golf в момента има в асортимента си дизелов двигател 2,0 TDI в две нива на мощност: 115 к.с., 300 Нм и 150 к.с., 360 Нм. Освен това през 2020 г.фамилията Golf ще се умножи с версии  GTI (245 к.с.), GTI TCR (300 к.с.), GTE (245 к.с.) и R (333 к.с.).

Коментари
comments powered by Disqus