Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Golf GTI остана почти без камуфлаж

27.11.2019 11:24

Премиерата на автомобила ще се състои през 2020 г., а засега – само прогнози

След представянето на стандартния осми Golf, няма смисъл новият хечбек Volkswagen Golf GTI да бъде маскиран. Тук на последния тестов екземпляр има само стикери по ъглите на предната броня, на ръба на капака и над светлините. Премиерата на автомобила ще се състои през 2020 г., а засега – само обобщаваме прогнозите относно GTI.

Големите удължени пчелни пити в бронята са в съседство с увеличените въздухозаборници по краищата (в тестовия автомобил те са покрити с черен филм).

Спортните седалки, червените спирачни спирачки, типичните за GTI  двойни накрайници на изпускателната система – издават в прототипа „гореща“ модификация на Golf.

При седмото поколение Golf, „горещият „GTI в процеса на развитие получи пет опции (всички двулитрови):  GTI (220 к.с., 350 Нм, по-късно 230 к.с., 350 Нм) ; GTI Performance (първо 230 к.с., 350 Нм, по-късно 245 к.с., 370 Нм); GTI Clubsport (265 к.с., 350 Нм); GTI Clubsport S (310 к.с., 380 Нм) и GTI TCR (290 к.с., 370 Нм). В новия GTI турбо двигателят отново ще  двулитров. Не е изключена умерена хибридна добавка (стартер-генератор), но за GTE Golf е оставена пълноценна хибридна система. Трансмисиите са предвидими: механична и роботизирана. Остава да видим колко конски сили ще отредят немците.

Версията GTI ще наследи всякакъв вид технически новости от базовия Golf. Може да предвидим матрични светлини и прожекционен дисплей, ако не „в базата данни“, то като опция.

Според запознати става дума за мощност 258 к.с. на базовата версия на GTI и 298 к.с. за модификацията  GTI TCR, която ще смени предишното изпълнение  GTI. Рано е да се говори за Clubport на базата на Golf VIII. Дори в мрежата изплува работното наименование на вариант Cup. С развитието на новото поколение на  GTI хечбекът може да достигне 310-330 к.с. И всичко това с предно предаване. В крайна сметка е необходимо да изпревари конкурентите Renault Megane RS Trophy-R (300 к.с., време 07: 40.1 на Северната дъга на Нюрбургринг) и Honda Civic Type R със своите 320 к.с. и постижение от 07: 43.8. Предишният ClubSport S, известно е, неговото постижение на Северната дъга е 07: 47.19 (всички времена са на дистанция 20,6 км). Golf R с двойно предаване е друга история. Той също ще появи през 2020 г. По предварителни данни под неговия капак ще се настанят 333 "коня".

 

Коментари
comments powered by Disqus