Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Golf GTI TCR няма да е много по-мощен

14.05.2020 09:26

Трябва да се опита да си върне рекорда на Северната дъга за модели с предно задвижване

Нюрбургринг - най-подходящото място за тестване на новия модел. Volkswagen Golf GTI TCR, създаден на базата на „осмия“ Golf. Все пак Golf по някакъв начин трябва да се опита да си върне рекорда на Северната дъга за модели с предно задвижване, който първо отиде при Civic, а след това и в Megane. (Вярно е, че рекордът на Volkswagen бe поставен с малко по-различна опция - Clubsport S, но сега това не е толкова важно.)

Версията GTI TCR е подобна на GTI, но се откроява с оригиналните си алуминиеви джанти, доработени въздухозаборници и сплитер.

Бронята и чифт накрайници на изпускателната система почти повтарят обикновения GTI (може би са малко по-големи). Но спойлерът на петата врата е заменен с антикрило (между него и покрива има въздушна междина).

При обикновения Golf GTI, в ъглите на предната броня са поставени фаровете за мъгла под формата на пчелна пита, а сега  дизайнерите са се отказали от тази декорация в GTI TCR.

Както показва рекордът на "французинът", отлично време (07: 40.1 на дистанция 20,6 км), може да бъде постигнат без особено голяма мощност (“горещият” хечбек Megane RS Trophy-R е доволен на  300 "коня"). Много по-важно е настройката на шасито и аеродинамиката. Така че в Golf GTI TCR ни чака двулитров четирицилиндвом турбо двигател с мощност 300 к.с. Това поставя новата версия точно между базовия Golf GTI (245 к.с.) и предстоящия Golf R (333 к.с.) с двойно предаване . Добавяме, че в последното поколение вариантът GTI TCR имаше 290 к.с. Както и досега, въртящият момент в TCR се предава на предната ос посредством седемстепенна роботизирана трансмисия и диференциал с ограничено приплъзване . Добавяме, че немците трябва да представят R това лято или началото на есента, а TCR до края на тази година.

Коментари
comments powered by Disqus