На немска земя Golf TGI се продава в едно изпълнение Life и струва 30 935 евро
Осмото поколение на семейството на Volkswagen Golf вече има дузина версии с бензинови и дизелови двигатели, както и хибридно задвижване. А от октомври немските официални дилъри имат още една модификация - метан. Volkswagen Golf TGI получава точно същата задвижваща система , както при Skoda Octavia G-Tec с пет врати, Seat Leon TGI и Audi A3 g-tron. Golf разполага със същия един и половина литра четирицилиндров двигател, работещ по цикъла на Милър и използващ турбокомпресор с променлива геометрия. Агрегатът генерира същите 130 к.с. и 200 Нм, а въртящият момент към предния мост преминава през седемстепенна DSG трансмисия .
На немска земя метановият Volkswagen Golf TGI се продава в едно изпълнение Life и е на цена от 30 935 евро. За сравнение, Audi A3 g-tron струва 30 706 евро , а Skoda Octavia G-Tec лифтбек - 30 276 евро.
Golf TGI тежи 1399 кг, ускорява до сто за 9,5 сек, а максималната му скорост достига 211 км/ч. Потреблението на метан в комбинирания цикъл по протокола WLTP е 4,1 кг/100 км, а в сравнение с бензиновия аналог емисиите на въглероден диоксид са с 25% по-малко.
Метанът се съхранява в три цилиндъра. Както при аналозите под марките Skoda и SEAT, единият резервоар е изработен от стомана и е разположен пред задния мост, а другите два са композитни и са монтирани под пода на багажника. Общият им обем е 115 литра, в които могат да се поберат до 17,3 кг сгъстен газ. В същото време пробегът самона газе 400 км според цикъла WLTP, което е със 100 км по-малко от Octavia. Има и отделен деветлитров резервоар за бензин , който ще е необходим при търсене на станция за метан. Между другото, Octavia G-Tec може да измине до 190 км с бензин.