Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen изпреварва GM

08.04.2009 17:02

Процесът на препозициониране на големите в автомобилната индсутрия върви с пълна сила в условията на световната финансова криза. За GM картината изобщо не изглежда розова и компанията все по-осезателно губи позиции спрямо конкурентите си.

Американският гигант, който години наред беше начело, отстъпи водещата позиция в автомобилния сектор на японците от Toyota, a сега може да бъде задминат  отново – този път oт производителите на “колата на народа” Volkswagen. Поне така гласят прогнозите на американския институт за проучвания R.L.Polk. Taka GM ще се срине до третото място в световната автомобилна йерархия. Според същия източник за първи път Volkswagen произвежда с 438 000 автомобила повече от своя конкурент GM.

Обяснението за това разместване? Немската компания, която мина под шапката на Porsche, изглежда по-малко засегната от икономическите катаклизми, отколкото Детройтската икона, която е сериозно застрашена от фалит.

Volkswagen очаква да увеличи пазарния си дял през настоящата година с 15%, докато GM, който е силно изложен на превратностите на американския пазар, вижда спад в производството от 31%. Нещо повече, производителите на славния Golf, които вече задминаха Ford и са по петите на Toyota, са си поставили амбициозната задача да се изкачат на върха през следващото десетилетие.

Само за 6 години йерархията при световните автомобилни производители промени своята конфигурация от триото GM - Ford  - Toyota към Тоyota - Volkswagen - GM. Световната икономическа криза, която засяга отделните играчи на пазара по различен начин, също не може да не окаже своето влияние към тези тенденции. Според Polk автомобилното производство ще спадне с 19% през тази година. Това би било най-ниското регистрирано ниво от 1998 година насам. Икономическите параметри сочат световна рецесия от 0,5% през 2009 г., последвана от съживяване от 1,5% през 2010 г.

Aмериканското правителство предрича, че за периода 2009 - 2015 автомобилното производство ще се редуцира с 80 милиона автомобила и то само при положение, че кризата не се задълбочи още повече. Дори с новите страни на автомобилната карта - Бразилия, Китай и Русия, обемът на продукцията ще се върне към предишното си ниво в най-добрия случай едва през 2012 г.

Статистиката сочи, че американците не са единствените, които страдат. Тримата големи представители на високия клас в немската автомобилна индустрия също не остават подминати от кризата. BMW, Daimler и Audi оповестиха спад на продажбите в световен мащаб през март от 17%, 16% и 11%.

Коментари
comments powered by Disqus