Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Multivan T7 дебютира в Мюнхен

10.09.2021 10:37

Автомобилът е оборудван с хибридна задвижваща система със сумарна мощност 218 к.с.

Volkswagen демонстрира новия си Multivan T7 на автомобилното изложение в Мюнхен през 2021 г., което е по-известно като Combi, което е нараснало и особено модернизирано. Въз основа на платформата MQB, точно като Golf 8 или Tiguan, този фургон от нова ера не можее да мине без електрификация и по този начин вижда в каталога си вариант с eHybrid с мощност 218 к.с. 

С дължина почти 5 м (по-точно 4,97 м), новият Multivan е по-внушителен отвсякога и дори ще се предлага в дългосрочен план с дълга версия с 20 см повече. По-малко кубичен отпреди, с по-тънък нос и хоризонтални светлини, които се простират в тънка лента от светодиоди до централното лого, Multivan T7 запазва рекордна вместимост на борда. Версията, представена на IAA Mobility в Мюнхен, може да побере до 7 души в своята щедра кабина, като същевременно предлага 469 л обем зад третия ред седалки. Когато последният бъде отстранен, общият капацитет на багажника достига 1844 л. Модулна маса, поставена в центъра на кабината и монтирана на релси, позволява на микробуса да се превърне в истинска работна среда или трапезария.

За да се придвижва, автомобилът е оборудван с хибридна система със сумарна мощност 218 к.с. По-късно ще се предлагат и бензинови двигатели (1,5 TSI 136 к.с. и 2,0 TSI 204 к.с.) и дизелови (2,0 TDI 150 к.с.). Интериорното представяне и оборудването се развиват на борда, с напълно цифров екран с инструменти и централен 10-инчов информационно-развлекателен панел. Volkswagen Multivan T7 предлага също полуавтономна система за управление на ниво 2 (често състояща се от адаптивна система ACC и система за поддържане на лентата) или 360 ° камера за улесняване на маневри при паркиране.

Накратко

Volkswagen Multivan T7 дебютира пред широката публика на автомобилното изложение в Мюнхен през 2021 г., което е повод да го разгледаме отблизо и да го представим по-подробно. По този начин в Германия открихме автомобил, до голяма степен модернизиран в сравнение с поколението T6, което не изчезва напълно от каталога (това поколение остава за помощните и преобразуваните варианти на вана California).

Новият Multivan е с дължина не по-малко от 4,97 м, но също така ще се предлага и с дълга версия, която достига до 5,17 м. На борда на Multivan T7 в неговата версия eHybrid, представена в Мюнхен, вече могат да седнат седем души с хибридна задвижваща система с 218 к.с., която включва двигател 1,4 TSI блок със 150 к.с.и електрически мотор със 116 к.с. Последният е свързан с 13 кВтч батерия, осигуряваща пълен електрически пробегот 50 км. Двигателите с вътрешно горене 1,5 TSI със 136 к.с. и 2,0 TSI с 204 к.с., след това 2,0 TDI със 150 к.с. също ще бъдат предлагани в каталога малко по-късно. Нивото на оборудване също се увеличава с двоен цифров екран зад волана, Matrix-LED светлини, 360 ° камера или дори полуавтономна система за управление на ниво 2.

Коментари
comments powered by Disqus