Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen отчете седмична загуба от 2 млрд. евро

30.03.2020 09:54
Volkswagen отчете седмична загуба от 2 млрд. евро

Херберт Дис, изпълнителен директор на немския концерн, обяснява причините

Volkswagen понесе седмична загуба от близо 2 млрд. евро във връзка с пандемията на новия коронавирус COVID-19. Пред немския телевизионен канал ZDF това заяви председателят на съвета на директорите на концерна Херберт, съобщава Automotive News.

Според Херберт Дис в момента концернът успешно продава автомобили и печели само в Китай, където постепенно започват да възстановяват производството и възобновяват продажбите. Междувременно обемът на продукцията беше изпълнен до половината от нивото на производствения план.

Volkswagen има над 120 предприятия по целия свят с близо 700 хил. служители. Например в Европа концернът спря производството в началото на март, което според положителните прогнози ще може да бъде възобновено едва към края на април. Дис каза, че ще трябва да преосмислят плановете за производство и да възприемат опита на „китайската дисциплина“, за да избегне концернът още по-големи загуби и съкращения на персонала.

Поради пандемията на коронавируса, автомобилните предприятия не работят в САЩ и Европа, докато в Азия вече започват да възстановяват производството. Що се отнася до Русия, в началото на април много големи компании, включително AvtoVAZ, Volkswagen, PSA (Peugeot, Citroen и Opel) и Hyundai, предвиждат непредвидими спирания на производството .

Коментари
comments powered by Disqus