Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Polo GTI 2021 с нов облик и 204 к.с.

30.06.2021 11:54

Най-малкият хечбек на компанията получава технология със сензорни бутони и много асистенти

Volkswagen разкрива актуализирания Polo GTI, който ще включва технологии и стил, повлияни от по-големия Golf, но запазва своя бензинов двигател с 204 к.с.

GTI ще се завърне като флагман на гамата на Polo, с дизайнерско вдъхновение, извлечено от осмото поколение на Golf, простиращо се до нова предница, в комплект с новия подпис на леката лента на марката и обновената задна част

Както при предишния GTI, Polo с предно предаване ще се задвижва от 2,0-литровия бензинов двигател с турбокомпресор на Volkswagen, свързан със седемстепенна скоростна кутия с два съединителя; засега няма дума за дългогодишната опция за ръчна скоростна кутия за конкурента на Ford Fiesta ST. GTI е способен да ускори от 0 до 96 км/ч за 6,5 сек.

GTI придобива актуализиран външен дизайн, като стандартно са LED матричните фарове „IQ Light“, които придружават лентата на предните светлини по цялата широчина. От компанията казват , че светлинната лента „създава стилна връзка с електрическите модели ID на Volkswagen и с новото поколение успешни модели като Golf, Arteon и Tiguan.

Новият дизайн на бронята освежава задната част, докато стандартните 17-инчови алуминиеви джанти се предлагат в нов дизайн, базиран на този, използван от Golf. Polo GTI също за първи път получава динамични мигачи.

Що се отнася до оборудването, GTI се основава на базовото  изпълнение Polo’s Life, което стандартно предлага 8,0-инчов централен екран за инфоразвлечения с интегрирана функционалност Apple CarPlay и Android Auto. Червената вътрешна облицовка, видяна при предишния модел, се връща, за да подчертае горещия хечбек.

Системите Discover Pro и Discover Media на компанията не са задължителни, а автомобилът също така получава новата настройка на таблото "цифров кокпит" на Volkswagen, използвана от Golf и ID 3. Други опции включват панорамен люк, гласово управление, безжично зареждане, Впечатляват звуковата система и 18-инчовите алуминиеви джанти.

Предлагат се три режима на шофиране: Eco, Normal и Sport, като последният предлага подобрена нотка на изгорелите газове. Polo GTI също е оборудван с поръчкова, ориентирана към изпълнението  на шасито, спускаща каросерията с 15 мм в сравнение със стандартния Polo и добавяща голям стабилизатор на предната ос на автомобила, твърди съединителни пръти отпред и по-твърди стойки за разположение на оста отпред и отзад.

Polo също се възползва за първи път от системата за подпомагане на пътуването на Volkswagen, включително адаптивен круиз контрол, асистент за поддържане на лентата, страничен асистент и предупреждение за движението отзад. Автономното аварийно спиране също е стандартно, както и системата за предупреждение на водача и автоматичното спиране след сблъсък.

Коментари
comments powered by Disqus