Концернът се отказва от стилизация в 3D формат, връщайки двуизмерното измерение
Вечерта в понеделник, 9 септември, в централата на Volkswagen AG във Волфсбург бе представено ново лого, десето в историята на концерна. Почти едновременно във Франкфурт беше представен и моделът ID.3, който, както се надява компанията, ще бъде едва ли не първият в света достъпен и масов електромобил.
Промените в логото са минимални и забележими едновременно. Концернът се отказва от стилизация в 3D формат, връщайки двуизмерното измерение на емблемата. За първи път в историята краищата на буквата W в емблемата не докосват кръга, в който са затворени буквите, което прави емблемата асиметрична. "Новият дизайн (на марката) поставя началото на нова ера за Volkswagen", казва Юрген Щаккман, член на управителния съвет на концерна. "Формулирането на ново съдържание, въвеждането на нови продукти, марката претърпява фундаментални промени, преминава към бъдещето... И е време да бъде показано новото отношениео на нашата марка към целия свят. "
От своя страна, представяйки модела ID.3, изпълнителният директор на концерна Херберт Дис отбеляза, както цитира агенция Bloomberg, че моделът е предназначен да „превърне електрическият автомобил от нишов продукт в базов модел, което го прави достъпен за всички.“