Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen представи десетото си лого

10.09.2019 16:01
Volkswagen представи десетото си лого

Концернът се отказва от стилизация в 3D формат, връщайки двуизмерното измерение

Вечерта в понеделник, 9 септември, в централата на Volkswagen AG във Волфсбург бе представено ново лого, десето в историята на концерна. Почти едновременно във Франкфурт беше представен и моделът ID.3, който, както се надява компанията, ще бъде едва ли не първият в света достъпен и масов електромобил.

Промените в логото са минимални и забележими едновременно. Концернът се отказва от стилизация в 3D формат, връщайки двуизмерното измерение на емблемата. За първи път в историята краищата на буквата W в емблемата не докосват кръга, в който са затворени буквите, което прави емблемата асиметрична. "Новият дизайн (на марката) поставя началото на нова ера за Volkswagen", казва Юрген Щаккман, член на управителния съвет на концерна. "Формулирането на ново съдържание, въвеждането на нови продукти, марката претърпява фундаментални промени, преминава към бъдещето... И е време да бъде показано новото отношениео на нашата марка към целия свят. "

От своя страна, представяйки модела ID.3, изпълнителният директор на концерна Херберт Дис отбеляза, както цитира агенция Bloomberg, че моделът е предназначен да „превърне електрическият автомобил от нишов продукт в базов модел, което го прави достъпен за всички.“

Коментари
comments powered by Disqus