Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen представи спортните версии на Golf VIII

27.02.2020 14:41

„Горещият” хечбек ще се предлага с бензинов, дизелов двигател и хибридно задвижване

Volkswagen представи „горещите“ версии на хечбека от осмото поколение на Golf. Новият модел ще се предлага на клиентите с бензинов, както и с дизелов двигател и хибридна задвижваща система.

„Горещият” хечбек Volkswagen Golf GTI получава 2,0-литров четирицилиндров бензинов турбо двигател. Мощността на агрегата е 245 к.с. и 370 Нм въртящ момент. Моторът може да работи заедно с шестстепенна ръчна скоростна кутия. По избор се предлага седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.

Автомобилът е построен върху модернизирана платформа MQB. Хечбекът има предно окачване MacPherson и многозвенно отзад. Автомобилът е с предно предаване, електронно заключване на диференциала и адаптивни амортисьори. GTI се отличава от другите модификации по спортна изпускателна система с два накрайника и червени спирачни апарати. Клиентите могат да избират между 17-, 18- и 19-инчови джанти.

Освен това на клиентите ще бъде предложена дизелова модификация на „горещия “ хечбек, наречена Volkswagen Golf GTD. Тази версия е оборудвана с 2,0-литров TDI агрегат с мощност 200 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Моторът работи в комбинация със седемстепенна роботизирана скоростна кутия.

Хибридният Volkswagen Golf GTE е оборудван с 1,4 TSI турбо двигател с мощност 150 к.с. и електромотор. Сумарната мощност на този „горещ” хечбек е 245 к.с. Само на ток автомобилът може да измине около 60 км.

Динамичните характеристики на „горещия “ Golf все още не са известни. Публичният дебют на автомобилите ще се състои на изложението в Женева в началото на март. Очаква се приемането на поръчки за новите модели да започне това лято. Първите автомобили ще се появят при дилърите тази есен.

Стандартният Golf VIII дебютира през октомври 2019 г. Опции и цени все още не са оповестени. По предварителни данни базовият двигател ще бъде 1,6-литров атмосферен агрегат със 110 к.с., който може да се комбинира както с механична скоростна кутия, така и с шестстепенна автоматична трансмисия. А по-голямата версия ще бъде с досегашния 1,4-литров TSI турбо агрегат с мощност 150 к.с., който ще работи в тандем само със седемстепенна DSG трансмисия.

Коментари
comments powered by Disqus