Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen променя дизайна на кросоувърите за САЩ

24.03.2015 11:00
Volkswagen променя дизайна на кросоувърите за САЩ

Новата дизайнерска стратегия е резултат от по-пазарно целенасочен подход

Volkswagen ще придаде на своите кросоувъри, продавани в САЩ, по-агресивен дизайн, адресиран конкретно към американските потребители.

Новата дизайнерска стратегия е резултат от по-пазарно целенасочен подход, който принуждава Volkswagen да прекрачи консервативния стил, работил толкова добре в Европа и Китай, но не успя да вдъхнови много почитатели на марката в САЩ, където тя присъства в продължение на повече от 65 години.

Новият кросоувър от средния клас на VW ще бъде произвеждан в американския завод в Чатануга. Това ще най-големият автомобил на немската компания , проектиран някога, подобен по размери и пропорции с Audi Q7, казва Клаус Бишоф, главен дизайнер на марката.

Все още неназованият кросоувър е заимствал много дизайнерски елементи от концепцията Cross Coupe GTE, показан на автомобилното изложение в Детройт, включително радиаторната решетка, нагинатия покрив и остроъгловата характерна линия, която минава от калниците през покрива.

„Кросоувърът трябва да бъде смел. Той трябва да се превърне в послание”, заяви Бишоф по време на обиколката из дизайнерското студио на Volkswagen - Valhalla. Снимането на проекти в близък план там е категорично забранено, но проектите на всяко превозно средство, показани на дисплей, ясно сочат, че VW навлиза в нова фаза на по-изразителен дизайн, като се разделя с по-консервативния вид на Passat и Jetta в САЩ.

В допълнение към новия кросоувър, VW показа  и крайните производствени версии на обновения Tiguan - компактен кросоувър, който ще излезе на пазара в САЩ през 2017 г., и освежен Passat, който ще се появи по-късно тази година.
Бишоф подчерта, че е необходимо VW да засили интереса у клиентите със своя дизайн и моделите за САЩ да се открояват, където пазарният дял на марката е 2% и бледнее в сравнение с двуцифрените показатели, които производителят притежава в Европа, Китай и на други големи пазари.

„Конкуренцията е жестока, не ни е позволено да пускаме в производство коли, които не са се спечелили доверието на клиентите”, казва Бишоф. „Тази кола трябва да бъде най-добрата”.

VW се стреми да направи още два кросоувъра в САЩ през следващите години: версия с дълго междуосие на своя нов Tiguan, който ще дойде през 2017 г., както и нов малък кросоувър, позициониран под него. Вече е известно, че след средноголемия кросоувър ще последва и по-малък SUV, който ще бъде базиран на Golf.

По-малкият кросоувър ще сподели общите пропорции и габаритите на концепта T-Roc, показан в Женева 2014 и ще се конкурира с новите компактни кросоувъри като Mazda CX-3 и Honda HR-V.
Бишоф призна, че пазарните вкусове САЩ са голям фактор в дизайна на малкия кросоувър. Той отказа обаче да конкпетизира кога превозното средство ще дебютира, но на въпроса как върви подготовката, той отвърна: „Това вече е направено”.

Обновеният Tiguan, показан  на дисплея в Valhalla, запазва общите пропорции на своя предшественик, но с актуални линии, плюс по-къси предни надвеси и дълги задни надвеси. Калниците са заоблени за разлика от ъгловатите форми на предшественикаи, но някои теми са общи, включително и радиаторната решетка.

Новият Tiguan ще има повече багажно пространство и ще се справи с недостатъците на актуалния Tiguan, които отблъскват част от американските купувачи.

Коментари
comments powered by Disqus