Модулът APP 310 ще се използва за местния кросоувър ID.4 Crozz (JV FAW-Volkswagen)
Компанията Volkswagen Group Components се стреми да се превърне в най-големия производител на електрически задвижващи системи в света - естествено в подкрепа на претенциите на Volkswagen за лидерство в електрическата ера. Следователно, в началото на производството в Тиендзин на модула APP 310 за платформата MEB, изпълнителният директор на Volkswagen Group Compoents Томас Шмал отбеляза като важно не само за регионалния, китайския пазар, но и за концерна като цяло.
В Поднебесната империя Volkswagen има модели, които не се срещат на други пазари. Най-новият е кросоувърът ID.4 X, който се различава от световната версия на електрическия кросоувър ID.4 както отвън, така и отвътре.
Устройството APP 310 на платформата MEB е поставено отзад. То включва синхронен електродвигател с постоянен магнит, трансмисия, преобразуватели на ток. Мощност: 204 к.с. и 310 Нм.
Модулът APP 310, произвеждан в Китай, ще се използва за завършване на местния кросоувър ID.4 Crozz (JV FAW-Volkswagen) и неговия събрат ID.4 X (SAIC-Volkswagen). Заводът на Volkswagen Group Components в Касел, който произвежда подобен агрегат, ще се съсредоточи върху доставката на компоненти за европейския и североамериканския пазар, както за съществуващите модели с платформа MEB, така и за бъдещите. По същия начин Тиендзин ще осигури задвижване за следващите китайски MEB автомобили .
По-рано китайската компания усвои електрическия модул APP 290, а също и роботизираната DQ400e за хибриди. Volkswagen уточнява, че вече фабриките за компоненти в Тиендзин и Касел могат да произвеждат съвместно 880 000 електрически задвижвания годишно, а до 2023 г. общият им капацитет ще бъде увеличен до 1,4 млн. задвижващисистеми.