Моделът е оборудван с двигатели 1,0 TSI (115 к.с., 200 Нм) и 1,5 TSI (150 к.с., 250 Нм)
Единственият открит автомобил на Volkswagen - T-Roc Cabriolet, беше пуснат вчера в серийно производство в многопрофилния завод в Оснабрюк (Porsche Cayman също сглобяват там). Немците казват, че „производството, сглобяването и логистиката са значително модернизирани в размер на няколко десетки милиона евро“ и че в следващите пет години в това предприятие ще бъдат инвестирани сравними ресурси, повечето от които са предназначени за развитие на производството на трансформиращия се T-Roc.
Моделът е оборудван с двигатели 1,0 TSI (115 к.с., 200 Нм) и 1,5 TSI (150 к.с., 250 Нм) със задвижване на предните колела, шестстепенна механична предавателна кутия, а версията със 150 к.с. също може да бъде оборудвана с седемстепенна роботизирана трансмисия. Задвижването на мекия покрив може да бъде отворен или затворен за 9 сек при скорост до 30 км/ч.
Това е доста оптимистичен поглед върху перспективите на модела. Всъщност още през лятото шефът на марката по маркетинга Юрген Стакман каза, че инерцията за продажбите на кабриолети е приключила и от рационална гледна точка не си струва да се навлиза в този сектор. От друга страна, смес от кабриолет с кросоувър ще привлече някакъв вид аудитория. Вярно е, опитът на колегите им предполага, че идеята е съмнителна. Алтернатива тук може да бъде Evoque Convertible, но създаването на такава версия в новото поколение на Evoque е под голям въпрос.
Човек може само да мечтае за версия с мощност от 300 к.с. на T-Roc R в случай на кабриолет. За клиентите на разположение има само бодикит за каросерията R-Line.
Интересно е, че предприятието в Оснабрюк има почти вековен опит в производството на автомобили, включително кабриолети. Отворени бръмбари и Golf от различни поколения също са направени там. И самият кабриолет T-Roc до голяма степен е разработен там. Като цяло заводът в Оснабрюк, който Volkswagen наследи преди десет години от фалиралата компания Karmann, се позиционира като център на върхови постижения в производството на открити или малки серии на различни модели. Това означава не само производство на автомобили, а и участие в тяхното проектиране, започвайки от първите чертежи. По-специално, Оснабрюк събира екзотични предмети като ултра икономичния Volkswagen XL1 и проектира електрическа совалка MOIA.