Тестовият автомобил е с по-голямо междуосие, поради което е прекроена цялата предна част
Ванът на Volkswagen, известен в зависимост от изпълнението като Transporter, Caravelle, Multivan и California, сега живее своето поколение T6, което се появява през 2015. Дали да го смятаме за пълноценно поколение, въпросът е спорен. В хода на своето развитие T6 претърпя сериозна промяна в сравнение с предшественика Т5. Но във фамилията моделът с обозначение T7 ще бъде разработен изцяло наново, макар и да стъпва на известната модулна платформа MQB. Преди дни фотошпиони успяха да заснемат тестово "муле" Т7. Интересното е, че се оказа, че е хибрид.
През 2020 ще дебютира T7, така че актуалният Volkswagen T6 няма да има много дълъг жизнен цикъл.
В сравнение с досегашния T6 тестовият автомобил е с по-голямо междуосие , поради което е прекроена цялата предна част. На някои места има следи от заваряване. Но това не е проблем за едно "мулето".
Фотографите, които издебнаха автомобила, отбелязват тихия старт на електромотора, а след това и на двигателя с вътрешно горене. Малката лепенка Hybrid на страничното стъкло потвърждава предположението. Това съответства на неофициалните данни, че Т7 ще получи няколко варианта на бензиново-електрическа система на така наречения мек хибрид с 48-волтов генератор със зареждане от битовата електрическа мрежа. Изненадващото е, че въпреки огромния опит на компанията в хибридите, T6 все още се продава с класически дизелови двигатели и бензинови двигатели. Тази ситуация ще бъде променена в поколението T7.
Преминаването на Transporter към модулната платформа MQB ще позволи на инженерите да създават множество от версии, които ще се различават по дължина и видове задвижване .