Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen тества електромобила ID.3 със служители

29.06.2020 10:21
Volkswagen тества електромобила ID.3 със служители

Последният автомобил с двигател с вътрешно горене слезе от поточната линия в Цвикау

Доставките на електромобила ID.3 за европейските клиенти трябва да започнат в началото на септември. Поради проблеми със софтуера, моделът излиза на пазара късно и с несъвършенства, обаче Volkswagen се отнася сериозно към проблема. Вярно е, че компанията не може да скрие несигурността в ID.3. Тя вече е поканила купувачи на автомобила с пет врати в „изключителен пионерски клуб“, като по този начин ги превърна във вид бета изпитатели .

Сега марката обяви, че 150 електрически електромобила ще бъдат предоставени на няколко етапа на служителите в заводите в Цвикау, Кемниц и Дрезден за „всекидневно тестване в реални условия и анализ на анонимни данни за използването и поведението на ID.3“. Доброволците бяха избрани чрез лотария. Тестовете ще продължат "няколко седмици".

Антомобилите от първата серия от първото издание имат двигател със 150 кВт (204 к.с., 310 Нм), батерия с мощност 58 кВт ч, автономен пробег 420 км и цена от 40 000 до 50 000 евро. Всички прототипи за работниците са сглобени в Цвикауи и редовно ще актуализират софтуера по време на процеса на тестване.

Последният автомобил с двигател с вътрешно горене слезе от поточната линия в Цвикау - това е„седмото“ комби Golf R. Автомобили с ДВГ се произвеждат там от 1904 г., но сега те ще бъдат сменени с електромобили. Хечбекът ID.3 е в производство от  от ноември, а в края на лятото към него ще се присъедини ID.4.

Служителите във фабриката в Цвикау сега не се занимават с теста ID.3. Те имат исторически ден - прощават се с бензиновите и дизеловите автомобили Volkswagen. През последните 30 години са произведени 6 049 207 единици от моделите Polo, Golf и Passat. Отсега нататък в Zwickau ще се произвеждат шест електрически автомобила върху платформата MEB за марките Volkswagen, Audi и SEAT.

Обемът на производството през 2021 г. е 330 000 автомобила годишно. „Конверсията“ с инвестиции от 1,2 млрд. евро също е предвидена за няколко седмици. Подготвена е „квалификационна програма“ за всички 8000 служители. Междувременно кросоувърите Lamborghini Urus и Bentley Bentayga ще продължат да бъдат произвежадени  в Цвикау.

Коментари
comments powered by Disqus