Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Tiguan: Легендата на бестселъра продължава

19.09.2022 12:25

Третото поколение на SUV модела беше уловено по време на последни тестове преди официалното му пускане на пазара.

Volkswagen Tiguan се произвежда от 2008 г. и оттогава насам само в Германия са регистрирани над 810 000 бройки. Време е за третото поколение, което ще се подобри отчетливо, а дизайнът ще претърпи еволюция, вместо революция.

Големи въздуховоди, по-малка решетка

Новото поколение се отличава с преработена предница, която все още изглежда малко фалшива при прототипа. Горната част на предницата е покрита с камуфлаж, с което формата на фара и решетката трябва да останат скрити. При по-внимателно разглеждане се вижда, че фаровете изпъкват повече, докато решетката и свързващите елементи са по-тесни. Широката долна престилка не е прикрита. Тази форма вече може да се види в Golf и много други модели - но не и толкова силно изразена. Остава под въпрос дали клиентите на Volkswagen ще приемат такова смело дизайнерско решение и е възможно този вариант да не достигне серийно производство. Като цяло новият Tiguan изглежда по-голям, особено във варианта Allspace. Отстрани се забелязва, че вече няма непрекъсната линия под прозореца. Вместо това две леко извити гънки моделират предните и задните калници. Заедно с ниските дръжки на вратите, те придават на Tiguan по-хармоничен вид. Задната част също изглежда малко по-издължена. Залепените фалшиви светлини и фалшивите накрайници на ауспуха прикриват истинския им дизайн.

Без електрическа версия на Tiguan

Третото поколение Tiguan все още се основава на модулната напречна платформа (MQB), която е актуализирана. Audi A3 и VW Golf също я използват. В бъдеще ще продължи да има четирицилиндрови дизелови и бензинови двигатели, както и plug-in хибриди. В допълнение към 1,5-литров TSI и двулитров TSI, VW в момента предлага и TDI двигатели с работен обем от два литра. Текущата версия PHEV разполага с 1,4-литров двигател с хибридно подпомагане. В новото поколение на Tiguan тези агрегати ще се подобрят в графа производителност, а разходът им ще бъде намален - предстоящият стандарт за вредни емисии Euro 7 също ще бъде фактор. Вътрешни информатори обаче потвърдиха, че няма да има чисто електрическа версия на Tiguan. Преди време беше забелязан електрически прототип с каросерия на Tiguan, но това превозно средство е модел от друга марка на групата.

Коментари
comments powered by Disqus