Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen започна тестове на новия Golf

17.04.2018 10:58

Следващото поколение ще се появи през лятото на 2019, хечбекът ще бъде по-лек със 70 кг

Volkswagen стартира пътни тестове на осмото поколение модела Golf, чието производство ще стартира през юни 2019 г. В мрежата се появиха първитe шпионски снимки

Изображенията показват така нареченото "муле" – конструкторите тестват двигатели под старата каросерия на модела на сегашното поколение. Според предварителните данни в екстериора на новия автомобил ще бъдат използвани дизайнерски решения от лифтбека Arteon и кросоувъра Touareg, както и прототипа Golf GTE Sport, представен н през 2015 г.

В салона има предавателен лост за трансмисията, взет от новия Tuareg, както и няколко големи дисплея. Осмият Golf, подобно на по-малкия модел Polo, ще се предлага с изцяло цифров инструментален панел.

В основата на Golf ще лежи основно модернизирана модулна платформа MQB, благодарение на това автомобилът ще бъде по-лек от 35 до 70 кг. Двигателната гама ще включва голям списък от бензинови турбо агрегати, както и хибридна задвижваща система.

По-рано бе съобщено, че общата инвестиция в разработването на следващия Golf ще бъде около 1,8 милиарда евро, а около 3 милиарда евро ще бъдат изразходвани за подготовка за производство.

Коментари
comments powered by Disqus