Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo C30: Дръзкият швед

27.11.2006 20:11

Шведската автомобилна марка Volvo представи серийния вариант на най-новото попълнение в своята гама – компактният модел C30. Дори и един бърз поглед към този автомобил е достатъчен, за да станат пределно ясни намеренията му да вгорчи живота на своите осно

Всъщност идеята за навлизането на Volvo в компактния клас придоби реален материален израз още с представянето на студията, наречена от създателите си SCC (Safety Concept Car), чийто авангарден дизайн още тогава привлече вниманието на публиката със забележителната комбинация от новаторски решения и талантливо интерпретирани заемки от някои от най-прочутите класически модели от славното минало на марката. Серийният модел е почти идентичен с показаната в Детройт студия, което без съмнение е крайно радостен факт за всички почитатели на марката. Леки промени са претърпели единствено дръзко оформените брони, иначе всички останали характерни черти на прототипа са останали непокътнати.

Най-интересната част от стилистиката

на автомобила обаче си остава задната част, инспирирана от един от най-прочутите модели в историята на шведската фирма – популярният като „ковчега на Снежанка” ексцентричен P1800 ES (виж карето). Подобно на появилия се на бял свят през 1971 г. модел, С30 се отличава с изцяло стъклен капак на багажника – в случая разположен между характерно оформените задни светлини, явяващи се завършек на споменатите мускулести “рамене” в страничната линия. Двата хромирани накрайника на ауспуховите тръби и малкият интегриран спойлер над задния прозорец внасят допълнителна доза агресия в излъчването на стегнатата и леко “вирната” назад задница на автомобила.

Безопасността

е на очакваното за скандинавската марка високо ниво. С30 разполага с целия арсенал от мерки за защита на пътниците, познат от серията S40/V50, включително пълен набор въздушни възглавници и системите SIPS (за защита при страничен удар) и WHIPS – активни облегалки за глава отпред, намаляващи до минимум опасността от травми вследствие на т. нар. “камшичен удар”.

Гамата от предлаганите за С30 двигатели включва общо осем задвижващи агрегата - пет бензинови и три дизелови. Според разчетите на Volvo от конвейера се очаква да слизат по около 65 000 екземпляра годишно - доста смела наглед прогноза, която на фона на доказалата качествата си технология и оригиналната стилистика на С30 би могла да се превърне в немалък успех за скандинавците…

Текст: Божан Бошнаков

Снимки: Volvo

 

Коментари
comments powered by Disqus