Пилотният проект стартира през ноември тази година в Сан Франциско
Volvo стартира тестов период на нова услуга - Volvo Concierge Service, която зарежда, измива автомобила и при необходимост го отвежда на сервиз за ремонт.
Необходимо е клиентите само да активират тази услуга с едно кликване на приложението на своите смартфони. Пилотният проект стартира през ноември тази година в Сан Франциско, където има около 300 собственици на Volvo XC90 и Volvo S90.
Клиентът поръчва, Volvo-Service пристига
По информация на Volvo повече от 70 на сто от всички шофьори имат желание да зареждат само с едно докосване на сензорния екран. 65% желаят отвеждане на автомобила си за рутинна поддръжка и контрол. Почти всеки втори (49%) също си представя, че автомобилът му ще бъде отведен на друго място - например, на охраняем паркинг, по време на почивка или на друго летище при внезапни промени на плановете при пътуване.
С новата услуга Concierge Service Volvo иска да отговори на желанието на клиентите си. Когато клиентът поръча Concierge, той ще получи от приложението дигитален ключ, който е ограничен с актуалното местоположение на превозното средство, с времето и е еднократен. Когато се изпълнят всички поръчки, автомобилът е готов и дигиталният ключ става невалиден. Volvo бива върнат на мястото, откъдето е отведен или на някакво друго желано място.