Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo партнира с двама основни доставчици на батерии

17.05.2019 11:03
Volvo партнира с двама основни доставчици на батерии

Шведите подписаха многомилиардни договори с два гиганта в батерийната индустрия

Volvo Cars възнамерява да предложи хибридни версии от типа Plug-In за всеки модел, а изцяло електрическите автомобили трябва да осигурят половината от общите продажби до 2025 г. Ясно е, че такава мащабна електрификация е невъзможна без надеждна и голяма доставка на литиево-йонни батерии. Сега Volvo Car Group обяви подписването на многомилиардни дългогодишни договори с два гиганта в батерийната индустрия: китайския CATL и корейския LG Chem.

От Volvo заявиха, че договорите, които вече са подписани, осигуряват батерийни модули за следващото десетилетие на всички пазари.

В белгийския Гент сега произвеждат зареждащия се от мрежата кросоувър Volvo XC40, а преди края на годината там на монтажната линия ще стъпи изцяло електрическият XC40 (първият електромобил на марката). В Гент сега приключва строителството на завод за монтаж на цели батерийни блокове, доставени от партньорите.

Двете компании ще доставят батерии за автомобили на съществуващата платформа CMA и перспективната SPA2 (първи, който ще използва новата платформа е следващото поколение на кросоувъра XC90). Оказва се, че леките автомобили наа Volvo и родственият електрически автомобил Polestar, както и превозните средства на Lynk & Co, друга компания, която е част от империята на Geely, също ще използват новите доставки.

Договорите за батерии на Volvo, както и общата електрификация на моделите, включително дъщерното дружество Polestar, се вписват в общия ход на индустриалната модернизация, като осигуряват разширяване на дела на рециклираните пластмаси в автомобилите и постепенния преход към въглеродно неутрално производство.

Самата група Geely също може да стане потребител в рамките на новото сътрудничество с двата гиганта в бизнеса с батерии. Такава предвидливост не е изненадваща: например, огромният концерн на Volkswagen трябваше да привлече подкрепата на четирима доставчици на акумулатори, за да си гарантира електрифицирането на марките под негов контрол.

Коментари
comments powered by Disqus