Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo с рекордни резултати за второто тримесечие

20.07.2018 09:53
Volvo с рекордни резултати за второто тримесечие

Първите 6 месеца на годината са най-успешните в историята на компанията досега

Volvo Cars отчита рекордна оперативна печалба от 4,2 млрд. шведски крони (400,2 млн. евро) за второто тримесечие на 2018 г. Това е най-високата оперативна печалба на компанията до момента, която бележи ръст от 28,6% в сравнение със същия период на миналата година, благодарение на увеличаването на продажбите в световен мащаб.

Приходите на компанията през второто тримесечие на 2018 г. са нараснали с 26.9% на 66 млрд. шведски крони, докато продажбите са се увеличили с 14,6% на 170 232 автомобила. За първите шест месеца на 2018 г. Volvo Cars отчита оперативна печалба от 7,8 млрд. шведски крони, което представлява увеличение от 15,7% в сравнение със същия период на миналата година и най-високата печалба, отчитана за шестмесечен период. Приходите през първото полугодие на 2018 г. са се увеличили с 23,6% до 122,9 млрд. шведски крони, благодарене на най-успешните шест месеца за компанията с 317 639 продадени коли глобално, което е с 14,4% повече в сравнение с първата половина на 2017 г.

У нас XC60 се превърна в абсолютен бестселър на марката, с двойно повече продажби спрямо миналата година и близо 10% увеличение на пазарния си дял в сегмента. Изцяло новото ХС40 също отбеляза успешен старт на продажбите и няколко месеца след премиерата си в България сериозно нализа с пазарен дял в бързо растящия сегмент на компактните SUV автомобили.

„Тези резултати показват, че Volvo затвърждава позициите си в един нов период на устойчив глобален растеж“, заяви Хакан Самуелсон, президент и главен изпълнителен директор на Volvo Cars.

„Очакваме 2018 да бъде още една година на рекордни печалби, тъй като ние се стремим да се превърнем и в диверсифициран доставчик на мобилни услуги в рамките на новата ни визия „Свободата да бъдеш мобилен“.

След като беше придобита от Zhejiang Geely Holdings през 2010 г., компанията навлезе в мащабен трансформационен процес, като разшири глобално производството си и през последните години изцяло обнови продуктовото си портфолио. През първата половина на 2018 г. Volvo представи новия луксозен комби модел V60 и спортния седан S60, като в същото време откри и изцяло новия си производствен център в Южна Каролина – първият завод на компанията в САЩ.

Наскоро Volvo Cars обяви новите си амбиции за следващите години, подчертавайки продължаващия процес на трансформация от автомобилен производител към доставчик на услуги. Стремежът на Volvo е да се позиционира като водеща фигура в световния автомобилен бизнес. В дългосрочен план амбицията на компанията е да генерира половината си продажби от електрически автомобили, една трета от всички продадени коли да бъдат автономни и да осигурява на клиентите си чрез абонаментна услуга половината от всички автомобили, които предлага.

Очакванията са тези инициативи да преобразуват взаимоотношенията с потребителите, като целта на Volvo е да изгради общо над 5 млн. директни потребителски отношения до средата на следващото десетилетие.

Коментари
comments powered by Disqus