Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo S60 и V60 Polestar: Спортен швед с 350 к.с.

27.11.2013 12:19

Volvo създаде на базата на V60 и S60 един изключителен спортен вариант. Лимитираните специални модели Polestar достигат до 350 к.с.

Новите модели Polestar се задвижват от усъвършенстван трилитров редови шестцилиндров двигател с турбокомпресор, който генерира 350 к.с. и 500 Нм въртящ момент. Наред с турбокомпресора и интеркулера, изпускателната система също е модифицирана - тук тя гарантира много по-висока пропускателна способност и мелодичност.

Адаптирани са също така и шестстепенната автоматична трансмисия и задвижването на всички колела. Автоматиката е настроена за по-бързо превключване на предавките и е оборудвана с Launch контрол. Haldex съединителят на задвижването на всички колела е настроен така, че да изпращаа по-голям въртящ момент към задните колела.

Volvo V60 и S60 Polestar засега пропускат Германия


С всичко това 60-те автомобила Volvo се катапултират само за 4,9 секунди от нула до 100 км/ч и достигат електронно лимитираната максимална скорост от 250 км/час. Преминаването от 80 на 120 км/ч Volvo изчислява на 4,7 секунди.

Наред с двигателя, ходовата част също е допълнително настроена. Новите амортисьори, разработка на Öhlins са комбинирани с 20-цолови алуминиеви джанти, а гумите са с размер 245/35.

Спирачната система също може да се похвали с някои новости. Отпред 371-милиметровите дискове се захапват от шестбутални спирачни апарати на Brembo, а отзад са монтирани 302 мм дискове. За подобряване на аеродинамиката се грижат нови спойлери отпред и отзад , както и задния дифузьор.

Интериорът на моделите Polestar се отличава от серийните версии с нови детайли, материали и цветове, например на волана и на седалките.

Наточените модели Volvo V60 и S60 ще бъдат при търговците през юни 2014 година. В началото ще стъпят на пазара във Великобритания, Канада, Холандия, Япония, Швеция, Швейцария и Съединените американски щати. Покоряването и на други световни пазари в момента е в процес на планиране, Германия също е в това число.

Коментари
comments powered by Disqus