Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo S60: В страната на чудесата

09.02.2010 14:49 13
13
2571868312

Volvo представи официално новия S60. Моделът ще дебютира пред публика на автомобилния салон в Женева през март.

Това е „най-динамичният модел, който някога компанията е имала“, гласи официалното съобщение на Volvo и техническите характеристики на S60 го доказват.

Новият автомобил е значително по-голям от своя предшественик – 4628 мм дължина и 1865 мм широчина, но разполага с повече от динамичен силует благодарение на силно скосената задна част (в профил S60 много напомня на четириврато купе), както и на ограничената до 1484 мм височина. Спортните пропорции се допълват по перфектен начин от гамата двигатели, която включва дори модификация с максимална мощност от 304 „коня“.

Общо четири (два бензинови и два дизелови) са двигателите, които ще са на разположение на клиентите в началото на производствения цикъл. Двулитровият бензин генерира 203 к.с. и 300 Нм въртящ момент, който е на разположение на водача още при 1750 об./мин. Благодарение на него тежащият 1545 кг автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,7 секунди при версията с механична предавателна кутия, като средният разход на гориво е 7,9 литра, а максималната скорост – 235 км/ч. При шестстепенния автоматик за спринта от 0 до 100 км/ч са нужни 8,2 секунди, а лимитът на скоростта е фиксиран на 230 км/ч. Значително по-интересно става при трилитровия V6, който е на върха на гамата. Неговите 304 к.с. и 440 Нм позволяват на S60 да ускори от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди, като същевременно разходът на гориво е намален с 10% и вече отчита 10,2 литра при комбиниран пробег.

Двата дизела са пецилиндрови, съответно с работен обем от 2 и 2,4 литра. Базовата версия D3 генерира 162 к.с. и 400 Нм, достатъчни на S60 да ускори от 0 до 100 км/ч за 9,2 секунди, докато 2,4-литровата D5 със своите 205 к.с. и 420 Нм се нуждае от 7,8. Разходът им при комбинация с механична скоростна кутия е съответно 5,2 и 5,9 литра. D5 ще може да се поръча и с двойно предаване, което от своя страна е стандартно за най-мощната бензинова версия.

В рамките на първата година от производствения цикъл на S60 гамата двигатели ще бъде допълнена от още три бензина: T5 (2,0 литра, 240 к.с. и 320 Нм), T4 (1,6 литра, 180 к.с. и 240 Нм) и Т3 (1,6 литра, 150 к.с. и 240 Нм), както и от една екологична дизелова модификация. 1.6 D DRIVe ще генерира 115 к.с. и 270 Нм, но срещу скромните 4,3 литра среден разход и 115 г/км CO2.

Всички модели на S60 ще могат да се поръчат с активното окачване FOUR-C, а същевременно новият представител на Volvo е първият седан въобще, който предлага Advanced Stability Control системата за стабилност. Тя маркира в най-ранна фаза евентуалната загуба на сцепление на едно или повече от колелата и предотвратява още в зародиш загубата на контрол върху автомобила с помощта на Dynamic Stability и Traction Control помощните системи. За отличното поведение в завой пък се грижи Corner Traction Control системата, която упражнява спирачно усилие върху вътрешните колела, докато предава по-голяма част от въртящия момент върху външните.

От Volvo обещават висококачествено изпълнение на интериора и пет напълно функционални места. Задната седалка се сгъва в съотношение 40/60, а багажното отделение е с обем 380 литра, което за съжаление е по-малко от това на предходния модел.

По традиция шведите не са пестили усилия и по отношение на сигурността. Новата активна система за безопасност на компанията Collision Warning with Full Auto Brake and Pedestrian Detection (предупреждение за сблъсък с напълно автоматично спиране и разпознаване на пешеходци) ще намери приложение за първи път в сериен автомобил именно при S60.

Тя използва информация от двоен радар, монтиран на радиаторната решетка и от видеокамера в огледалото за обратно виждане. Радарът отчита потенциалните опасности и дистанцията до тях, докато видеокамерата определя какъв тип са те. Системата първоначално уведомява водача за евентуален инцидент със звуков и светлинен сигнал. Ако той не реагира и катастрофата е неизбежна, спирачките се задействат моментално, като се използва пълният им капацитет.

Новият S60 ще бъде представен на женевския автомобилен салон в началото на март. Моделът ще се произвежда в Гент, Белгия и ще се качи на поточната линия през лятото, като от Volvo прогнозират 90 000 продажби на година.

Коментари

анонимен
И как разбра, че е Форд, а не Астон Мартин или Рейндж Ровър. По тази логика Ауди е Шкода, а Бугати е Сеат...

Aнонимен
но си остава форд, нали?

анонимен
Защо има такава злоба към Волво? Явно истината една завист,простотия и чалга. И аз мога да измисля за всяка една кола някакви глупости-но това е признак на завист и разклатени нерви на капризна дама-кифла. Волво е чудесен автомобил,имал съм доста голям достъп и опит с тях. Не бих го сменил с нищо друго. Най важното е безопасността му,в едно Волво имаш много по-голям шанс за оцеляване отколкото в немските съперници.

анонимен
А пък вие си карайте китайският форд с еблема на волво (ако имате възможност) и говорете колко сте различни хахаха.

анонимен
ей, големи разбирачи се навъдиха. Критицита на Волво са само сред тези, които не са имали такъв прекрасен автомобил Карайте си кошниците и остевете Волво на интелигентните хора. Все пак няма циганан с Волво...

Мондео и фокус мокус
Частите са значително по евтини от на мерджана, все пак говорим за луксозен форд.

nunu
И да пожелаем приятни мигове на гордите собственици в сервизите на официалният вносител - ;)

Петър
Всичко хубаво, ама за автомобил от среден клас багажник с вместимост 380 литра е доста посредествено предложение! То Фокуса има толкова! Инак хубав дизайн и ясно различима маркова идентичност!

БАР
Прилича на фордче, тези стопове все едно са ги откраднали от сааб 9-3 спорт седан, не можеш да сбъркаш само подглавниците на седалките.

КР
Сравнена с немските конкуренти Е -класата, А6, БМВ5, има доста какво да се желае. Волво имаше своите пазари, но ги изгуби. Сега трябва да преодолеят скептицизма на хората към тази марка.

AR
Невероятна кола !!! Няма начин да я сбъркаш с никоя друга. Ще си я поръчам 100%.

BAT_J
Накъде по оригинален дизайн от това...от 100 километра не можещ да сбъркащ че е Волово :)))

Краси Димитров
Предницата много ми напомня новата Е-класа,а отзад ми прилича на Ситроен C5 първо поколение.Мисля,че можеше да направят по-оригинален дизайн

comments powered by Disqus