Volvo работи по четириврато купе, което ще носи обозначението SC90, когато се появи на пазара през 2012 година.
Новият петцилиндров дизел с работен обем от два литра ще работи под капака на спортния модел, като в тази си версия D4 ще генерира 195 к.с. По всяка вероятност той ще бъде комбиниран с електромотор (80 кВт), който ще задвижва колелата на задната ос. В резултат максималната мощност на хибридната система ще достигне 302 к.с.
Трансмисията ще бъде седемстепенна с два съединителя, като с нейна помощ SC90 ще ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 6 секунди. Максималната скорост ще бъде фиксирана на 250 км/ч.
Хирбидът на Vovlo може да измине 40 километра изцяло на електричество при скорост до 50 км/ч. За удължения пробег, който гарантира литиево-полимерната батерия, съдействат старт/стоп системата и тази за рекупериране на спирачната енергия.
По всяка вероятност така би звучал официалният пресрилийз на Volvo за първия сериен хибрид на компанията, който по предварителен план трябва да се появи на пазара през 2012. За него обаче ще се наложи да почакаме, тъй като горният текст е единствено плод на нашите фантазии и е вдъхновен от проекта на дизайнера Нуфон Бансазин.
Общото между неговите визуализации на SC90 и шведския производител е, че те са направени във Volvo Monitoring and Concept Center по време на неговия стаж. При всеки случай обаче проектът на Бансазин заслужава внимание и Volvo може само да спечели ако приеме на сериозно неговата реализация.