Тя използва технологията на цифровия ключ от автомобила и спестява време на собственика
Американското подразделение на Volvo обяви успешното изпитание в Калифорния на новата услуга Pickup and Delivery. Тя използва технологията на цифровия ключ от автомобила и спестява време на собственика, който иска да посети сервиз. Сега водач на компанията завежда пилотиращ автомобил до дома или офиса на клиента и взема основния за ремонт или техническо обслужване. В края на ремонта шофьорът на дилъра откарва автомобила до посочения адрес и взема пилотиращия автомобил. Всичко това без прякото участие на клиента.
Възможността за споделяне на сигурни цифрови ключове в мрежата е присъща сега на най-новото Volvo XC40, но в крайна сметка всички автомобили на марката ще бъдат оборудвани с тази функция.
Новите услуги станаха възможни благодарение на развитието на платформата Volvo On Call. След изпитанията в Калифорния, Volvo възнамерява постепенно да разпространи услугата Pickup and Delivery във всички американски щати.
Трябва да добавим, че дистанционното обслужване и почистване на Volvo вече е достъпно в зоната на залива на Сан Франциско и Сиатъл (автомобилът ще бъде сервизиран без ваше участие, само с няколко кликвания на своя телефон или таблет). И в Европа на същата технологична основа отдавна функционира доставката багажник интернет поръчки, включително хранителни стоки. В бъдеще е възможно закупуване на леки автомобили чрез мрежата, когато поръчаният автомобил може да бъде доставен пред дома ви (шведите заявиха, че в крайна сметка искат да се откажат напълно от физически бутони на автомобила, дори и от дистанционни управления , а всичко да вършат смартфоните).