От април всеки клиент е поканен да участва със свой разказ, като изпрати снимки и отговори на няколко въпроса
Истории на клиенти от цялата страна събира Volvo Trucks по случай своя 15-и рожден ден в България. Специалният проект включва 15 кратки филма за български транспортни компании от различни региони и сегменти - от малък семеен бизнес до такива с големи флотилии. Те ще бъдат излъчени поетапно в YouTube канала на Volvo Trucks и в социалните медии до есента.
Пръв историята си разказва Петко Колев от Габрово, който за първи път се качва на камион Volvo през далечната 1969 година. В началото на 90-те стартира собствен транспортен бизнес – ЕТ ОВОРБАГ, като първият му камион отново е Volvo. В момента има 8 камиона, с които е попадал в различни интересни ситуации, включително в средата на военни действия. Пълната история можете да проследите тук: https://www.youtube.com/watch?v=F4uzKnOWiTo
От април всеки клиент е поканен да участва със своята история, като изпрати снимки и отговори на няколко въпроса. Това ще може да става в специално приложение на Facebook страницата на Volvo Bulgaria, като един от участниците ще спечели голяма награда.
“Най-важното за нашите първи 15 години в България е, че те са част от историите и живота на клиентите ни. Те са хората, с които работим всеки ден, в добри и лоши времена, които идват при нас с проблемите и с плановете си. Те са хората, които ни гласуват доверие и са причината ние да сме в България вече 15 години”, обяснява Иван Зънзов, директор продажби на нови товарни автомобили Volvo във Волво Груп България. “В основата на нашата работа са клиентите, те са причината за нашето съществуване, макар и понякога това да звучи като клише. Затова решихме да го покажем с техните истории, през техните очи”, допълва той.
Показва го и откриващото видео на проекта „15 години са само началото...“, в което участват 9 служители на Волво Груп България, работещи пряко с клиенти на компанията. Пред камерите те отговарят на 15 въпроса, за които не са подготвени предварително. Докъде водят отговорите и кой от тях не познава Моника Белучи, можете да видите тук: www.facebook.com/VolvoTrucksBulgaria и www.youtube.com/VolvoTrucksBG
“Годините на работа с клиентите са ни показали, че макар и конкуренти в конкретни ситуации, всички те са “братя по оръжие” в един нелек и лишен от стереотипи бизнес, където всеки ден е различен и изпълнен с нови предизвикателства. Клиентите ни и техните истории са различни, но можем да открием и много общи неща – куража, отдадеността на работата, пътуването като начин на живот. Затова с този проект искаме да ги съберем на едно място и да покажем уважението си към всички тях”, обяснява още Иван Зънзов.
По случай своя 15-и рожден ден у нас Волво Тръкс България пуска и лимитирана серия камиони със специален дизайн и включено пътуване до родния град на марката Гьотеборг, Швеция.