Това ще стане възможно чрез специално разработено Facebook приложение
„Влез в историята на Volvo“, което вече е активно на страницата на компанията – https://www.facebook.com/VolvoTrucksBulgaria/app_366808710185699
В кампанията могат да се включат всички професионални шофьори с опит в управлението на камион Volvo, както и собственици и служители на компании, притежаващи камиони на шведската марка. Те ще трябва да отговорят на няколко въпроса за личните си преживявания с камионите Volvo и да ги документират със снимка/и.
Кампанията ще продължи до 31 май 2015 г., след което всички кандидатури ще бъдат разгледани от независимо жури. То ще селектира 5-те най-интересни и вълнуващи истории, които ще отидат на финал. Кой е най-големият фен на Volvo Trucks у нас ще се реши на база броя лайкове на историята му във Facebook. Победителят ще отпътува за Гьотеборг, Швеция в края на август 2015 г. и ще посети завода на Volvo Тrucks. Наградата включва настаняване, самолетен билет и пропуск за посещение в завода.
„Влез в историята на Volvo“ е част от кампанията по повод 15-ия рожден ден на марката в България. Специалният проект включва още 15 кратки филма за български транспортни компании от различни региони и сегменти - от малък семеен бизнес до такива с големи флотилии, които се излъчват поетапно в YouTube канала на Volvo Trucks и в социалните медии до есента.