Моделът се окичи с титлата "Автомобил на годината" и привлече не по-малко от 80 000 клиенти
Изправена пред успеха на новия кросоувър, компанията Volvo Cars реши да ускори производството на модела в своите китайски и европейски предприятия.
След представянето в края на 2017 г., новото Volvo XC40, разработено платформата CMA (Compact Modular Architecture) на Volvo Cars, бе увенчано с титлата "Автомобил на годината" през март и привлече не по-малко от 80 000 клиенти по целия свят.
Скандинавският производител реши да разшири производството на кросоувъра XC40 в завода в Гент, Белгия и да увеличи капацитета на китайското си предприятие в Лукиао през първата половина на годината 2018.
"Успехът на XC40 далеч надхвърли очакванията ни", заяви Хакан Самуелсон, президент и главен изпълнителен директор на Volvo Cars. "Сегментът на компактните кросоувъри в момента е най-бързо разрастващият и възнамеряваме да се възползваме от този растеж".
За да направи това, Volvo ще пусне в близко бъдеще и нови модели, разработени върху платформата CMA, разработена съвместно с Geely Holding, както и нови автомобили, които ще бъдат оборудвани с електрическа задвижваща система.