Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo V40: Две в едно

28.02.2012 11:22

Volvo V40 ще замени моделите S40 и V50. Хечбекът с пет врати, който ще дебютира в Женева, ще се появи на пазара в началото на лятото.

V40 на практика комбинира вече остарелите модели S40 и V50 в едно, залагайки на силните страни на хечбек каросерията за сметка на няки допълнителни ползи, които могат да предложат седанът и комбито, но поотделно. Той използва платформата на новия Ford Focus, но с модифицирани настройки на кормилната система и окачването, които да отговарят на типичните за моделите на Volvo характеристики.

Гамата двигатели ще включва три бензинови и три дизелови мотора. На върха й стои петцилиндровият T5 на Volvo с принудително пълнене, който генерира 254 к.с. и 360 Нм. Стандартна за него е шестстепенната автоматична трансмисия, която ускорява V40 от място до 100 км/ч за 6,5 секунди при максимална скорост от 250 км/ч. Успоредно с това средният разход е сведен до 7,9 литра при 100 км пробег.

Другите два бензинови мотора са заимствани директно от Ford. Те са четирицилиндрови, 1,6-литрови и разполагат съответно със 150 и 180 к.с., като първият ще се предлага само с механична шестстепенна трансмисия, докато вторият може да се поръча и с автоматик.

Базов за дизелите е 1,6-литровият D2, който може да генерира скромните 115 к.с., но за сметка на това дава среден разход от 3,6 литра при 94 г/км емисии CO2. Останалите два са двулитрови, съответно със 150 и 177 к.с. Както те, така и бензиновите мотори са стандартно оборудвани със старт/стоп и система за регенериране на енергията, отделяна при спиране. В базовото оборудване влиза и City Safety системата за предотвратяване на инциденти.

Най-интересната иновация по отношение на сигурността при V40 обаче засяга специалната въздушна възглавница за пешеходци. При удар предният капак се отваря автоматично и тя се раздува, като същевременно не пречи на видимостта на водача. Любопитен е и панорамният покрив на дългия 4369 мм автомобил, тъй като това не е характерно решение за класа.

Volvo V40 ще дебютира на автомобилния салон в Женева на 6 март. Производството ще започне през май, като от компанията очакват реализация от 90 000 бройки годишно, 85% от които в Европа.

Коментари
comments powered by Disqus