Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo XC60 Plug-in Hybrid Concept: Стъпка втора

05.01.2012 11:27

Volvo продължава активната електрификация на своите модели с XC60 Plug-in Hybrid Concept. Прототипът ще дебютира на автосалона в Детройт и ще постави основите за втория сериен плъгин хибрид на шведите след V60.

Най-голямата разлика в силовия тракт на V60 Plug-in Hybrid и електрифицирания XC60 е двигателят с вътрешно горене. 2,4-литровият дизел в случая е заменен с двулитровия бензинов мотор на шведите от ново поколение, който задвижва предните колела посредством новоразработената осемстепенна автоматична трансмисия (шестстепенен автоматик при V60 Plug-in Hybrid).

Задната ERAD (Electric Rear Axle Drive) ос пък се задвижва от електромотор с максимална мощност от 70 к.с. и 200 Нм въртящ момент, наличен още при потегляне. Батерията е литиево-йонна с капацитет от 12 кВт/ч, като за пълния й заряд от стандартната електрическа мрежа са нужни седем часа и половина, а при наличие на бързо зарядно устройство – три.

Комбинираната мощност на целия силов тракт достига 350 к.с. (280 + 70), а въртящият момент – 580 Нм (380 + 200), което позволява на XC60 Plug-in Hybrid Concept да покрие класическия спринт от 0 до 100 км/ч за 6,2 секунди. Същевременно средният разход е сведен до 2,3 литра за 100 км пробег, като 45 от тях се изминават единствено с помощта на електрическата система. Автономният пробег пък маркира близо 1000 км.

Три са и режимите на работа на хибридната система. При Pure (чист) XC60 Plug-in Hybrid Concept се задвижва изцяло от електромотора за максимално дълъг период от време. Стандартен е Hybrid, при който двата агрегата работят успоредно и гарантират оптималния баланс между удоволствието при шофиране и минималното негативно влияние върху околната среда. Последният Power залага на динамиката, като при него хибридният XC60 демонстрира динамика, типична за автомобили с V8 мотор.

V60 Plug-in Hybrid е предназначен единствено за пазара в Европа. За разлика от него серийният XC60 Plug-in Hybrid ще се предлага и в Северна Америка и Китай.

Коментари
comments powered by Disqus