Обновяването доведе до промяна на радиаторната решетка и формата на предната броня
Volvo Cars днес разкри подробности за характеристиките на кросоувъра XC60 за моделната 2022 година. Шведите посочват прехвърлянето на медийния център Sensus към операционната система Android и появата на услуги от Google (Assistant, Maps, Play) като най-важните нововъведения. Първият google комплект е за електрическия автомобил XC40 Recharge, а XC60 е вторият и веднага „става по-умен от сякога“. Услугите са събрани в абонаментен пакет Digital Services.
Обновяването доведе до промяна на структурата на радиаторната решетка и формата на предната броня и разшири избора на цветовете на каросерията и джантите. Кои цветове и кои джанти са нови, Volvo не смята за необходимо да обяснява. Известно е, че XC60 е бестселър и „Автомобил на годината“, продадени са повече от 1,68 млн бройки.
Сега активната безопасност се управлява от платформата ADAS на Volvo, която се състои от множество радари, камери и ултразвукови сензори. Всички те са известни и от XC40. Отсега нататък XC60 ще има активни системи за откриване и предотвратяване, които трябва да работят безпроблемно.
Интериорът на модела от 2017 г. е толкова добър, че Volvo само сменя материалите за декорация, като се отървава от естествена кожа и въвежда синтетика. Междувременно сензорният екран остава с диагонал 8,7 инча.
Производството на обновения XC60 ще започне в края на май. Според Volvo през 2020 г. са продадени почти 200 000 автомобила XC60 (29% от общия брой). Всъдеходът заема водеща позиция в европейския премиум сегмент за средни размери и е един от петте световни лидери в същия клас. Сухата статистика сочи , че са продадени 191 696 броя (-6,5%). В Европа търсенето е спаднало до 70 533 автомобила (-11 343). В САЩ този показател достига 32 078 единици (+1 500), но по-малко продадени, отколкото през 2018 г. (32 689).