Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo започва производство на XC90 в Индия

19.05.2017 11:13
Volvo започва производство на XC90 в Индия

В момента делът на премиум моделите на местния пазар все още е относително малък

Volvo Cars ще започне производство на своя кросоувър  XC90 в Индия преди края на годината, като част от плана за удвояване на продажбите на пазара в страната.

Флагманският SUV на Volvo ще бъде сглобяван в завод, собственост на Volvo Group в Хоскоте, в близост до Бангалор, в южната част на Индия.

Предприятието ще се фокусира върху автомобили с модулна архитектура на Volvo (SPA), която е в основата на моделите XC90 и неговите събратя като седана S90 и новото поколение на кросоувъра XC60.

В момента делът на премиум моделите на индийския пазар все още е относително малък, но се очаква той да расте бързо през следващите години. Volvo в момента има пазарен дял от близо 5% и има за цел да го удвои до 2020 г.

През 2016 г. Volvo продаде над 1400 автомобила в Индия, което представлява увеличение от 24% спрямо 2015 г. Ръстът на продажбите на годишна база през първите четири месеца на 2017 скочиха с повече от 35%.

Volvo, която е собственост на китайската Zhejiang Geely Holding, сътрудничи с Volvo Group, производител на камиони, автобуси и строителна техника, както и се възползва от съществуващите инфраструктурни и производствени лицензи на концерна Volvo.

"Доволен съм, че от тази година ще започнат продажбите на автомобили Volvo, които са сглобени в Индия", заяви главният изпълнителен директор на Volvo Cars Хакан Самюелсън в съобщение за пресата. "Стартът на производството в Индия е важна стъпка за Volvo Cars, тъй като се стремим да увеличаваме продажбите си в този бързо разрастващ се пазар и да удвоим пазарния си дял в премиум сегмента през следващите години", подчерта той.

Том фон Бонсдорф, изпълнителен директор на Volvo Auto India, заяви: "Ние сме щастливи да обявим началото на нов завод за производство на нови автомобили Това е знак за сериозен ангажимент на компанията към Индия.

Решението на Volvo да започне сглобяване и да продава свои автомобили под знака "Произведено в Индия" следва инициативата на националното правителство, което се стреми да насърчава висококачествено производство в страната.

Volvo съобщи, че по-късно ще обяви кои други модели ще бъдат произвеждани в Индия в допълнение към XC90.

Рестрикции в GM

Заедно с решението на Volvo за Индия, се появи и информацията, че General Motors спира продажбите на свои автомобили в страната, където има по-малко от 1% пазарен дял от продажбите на леки автомобили.

GM обяви, че вече няма да предлага автомобили на своята марка Chevrolet – единственият бранд на американския концерн, който е представен там - въпреки обещанието, че пазарът в Индия ще надмине Япония в света като третия по големина през следващото десетилетие.

GM няма да напусне изцяло Индия. Концернът планира да продължи работата на техническия център в Бангалор и да пренасочи своите производствени операции в Индия, като един от двата си монтажни завода в Индия – този в Талегаон, на около 100 км (62 мили) югоизточно от Мумбай – да бъде само експортен. Планира още да продаде своя дял в смесеното предприятието в Халол, в западния щат Гуджарат.



Коментари
comments powered by Disqus