Втората по рода си церемония у нас ще се състои на 10 ноември 2015 г.
На 10 ноември 2015 година в София, ресторант CORSO, ще се състои втората по рода си церемония по връчване на наградите BEYOND CUSTOMER SATISFACTION 2015 на компании, доказали високо качество на предлаганата от тях услуга в сферата на туризма, хотелиерство, информационните технологии, автомобилния пазар и др.
Главен организатор на събитието е ЕксТемпоре Сървизис - водеща агенция за обучение и развитие на персонала в сферата на обслужването, с дългогодишен международен опит в областта на хотелиерството, туризма, международните бизнес отношения, специализирани туристически услуги, авиация и др.
Събитието се провежда за втори път в България и целта му е да продължи инициативата по изграждане на висока култура и качество на обслужване. Удостоените с приза компании са постигнали и задържали най-високи резултати от създаването им до днес чрез инвестиции в обучението и организацията на работа на своя персонал, както и проявили доказано отношение към клиента като стратегия за развитие на бизнеса.
Методологията за номиниране на участниците в класирането е периодично атестиране на ниво “таен клиент” и заложените в дългосрочен план цели за развитие във всяка отделна организация, включително персоналните ангажименти на отделния служител, независимо от заеманата му позиция.
„Когато обединението на усилията на водещи фирми в областта на развитието на човешките ресурси и тези, предоставящи услуги и продукти на крайния клиент, е с цел повишаване изискванията и резултатите на обслужване, и създаване на една нова култура на отношенията, ние се чувстваме удовлетворени, а нашите цели като организатор са реализирани“, сподели Весела Меламед, управител на компанията.
С приза BEYOND CUSTOMER SATISFACTION 2015 номинираните организации са:
1. “ЕСкай” - туристическа агенция за онлайн продажба на самолетни билети - номинация на мениджърски екип – за бърза адаптация към нови култури /пазар Турция/ - Реализирани обучения “Клиентът - Този, Без Когото Не Можем”, “Продажби по телефона”, Схема за подбор и оценка на персонала, вътрешна организация на работа и възможности за професионално израстване; Програма “таен клиент”
2. “Орбел Спа” Добринище - хотелски комплекс - номинация “обслужване на клиенти” реализирана Програма “таен клиент” в продължение на две години
3. Хотел “Дипломат Плаза” гр. Луковит - номинация отдел“Маркетинг и Продажби” - изграждане и внедряване на нова стратегия към корпоративните клиенти; Реализирани обучения “Клиентът - Този, Без Когото Не Можем”, “Маркетинг и продажби”, Програма “таен клиент”;
4. “Renault Group” - продажба и сервизна поддръжка на автомобили с марката Renault, Nissan & Dacia; Реализирани обучения “Клиентът - Този, Без Когото Не Можем”; Програма “таен клиент”.
5. Дентална клиника “Д-р Петър Дучев” - франчайз дентална клиника. Реализирани обучения “Клиентът - Този, Без Когото Не Можем”; подбор на персонал;
6. Верига ресторанти “Щастливеца” - българска верига ресторанти. Реализирана Програма “таен клиент”
Партньори на събитието са:
Банка ДСК, “Европейска Академия за обучение и развитие”, СЕО клуб България - медиен партньор, списание auto motor und sport България - медиен партньор и др.
Екипът на ЕксТемпоре Сървизис е убеден, че с подобно събитие ще допринесе за изграждането на платформа за комуникация и споделяне на практики в областта на обслужването, и така ще поддържа непрекъсната обратна връзка с клиентите си.