Днес на клиентите се предлага лимитирана серия от 30 автомобила. Цени - от 465 000 долара
Компанията Zarooq Motors от ОАЕ, която разработи всъдехода SandRacer 500 GT, престана да съществува през 2018 г., а служителите й се разпръснаха по целия свят. Дизайнерът Антони Жанарели създаде собствена фирма и разработи роудстъра Jannarelly Design-1. Междувременно бившият изпълнителен директор Бруно Лафит, заедно със съпругата си Летисия, откриха в Лос Анжелис предприятие Laffite Supercars, което продължава да усъвършенства SandRacer, преименуван този път в Laffite X-Road. Днес на клиентите се предлага лимитирана серия от 30 автомобила. Цени - от 465 000 долара.
Моделът се явява като офроуд суперавтомобил, одобрен за движение по обществени пътища. Отвън SandRacer не е много променен, а в доработването се включиха фирмите G-Tec и Virage Group, които имат богат опит във Формула 2 и 3, както и в европейската Le Mans Series.
Изглежда Laffite X-Road е запазил структурата с рама и корпуса от въглеродни влакна. Дължина - 4290 мм, широчина - 2140, височина - 1520, междуосието не се посочва (по-рано 2820 мм). Собственото тегло на автомобила е 1300 кг.
SandRacer не разкрива интериора си, а за прототипа Luffit X-Road се знае, че за тапицерията са използвани естествена кожа, въглеродни влакна и алуминий. Спортното кормило и металните превключватели изглеждат впечатляващи.
Компанията се отказа V6 3,5 двигателя (308 к.с., 371 Нм) и оборудва X-Road само с V8 6,2 LS3 с мощност от 476 до 730 к.с. (с опция за допълнителен турбокомпресор). Скоростната кутия е петстепенна секвенциална или шестстепенна автоматична с пера под волана. Задвижването е само задно. Приемането на поръчки е открито, клиентите ще получат автомобилите си в края на 2020 г. Чисто електрическа версия е обявена за близкото бъдеще, но за нея е известна само цената от 545 000 долара.