Търсенето на малки автомобили се завръща на пазара, а Audi не изключва гореща версия S1
Тази седмица изпълнителният директор на стартираща компания прогнозира, че всъдеходите са минали своя пик и че търсенето на малки автомобили се завръща на пазара, а Audi отказва да изключи гореща версия на супермини S1 някъде в бъдеще.
От оригиналния Golf GTI, Volkswagen използва червено, за да отбележи специалните си модели, тема, която продължава и в епохата на EV с червените детайли на ID 4 GTX. „Цветът има силна символика: червеното е кръв, червеното е огън“, казва дизайнерът на цветове и тапицерия Марейке Хакбарт. „Това предизвиква чувство за активност, енергия и жажда за живот. Това прави червеното перфектен цвят на марката, който да се използва за модели с висока ефективност . "Ще пренебрегнем факта, че цветът на търговската марка на подразделението R е Lapiz Blue.
Горещ Audi A1, някога?
Възможно ли е Audi да обмисля продължение на горещия супермини S1? Шефът на продукта RS3 Марсел-Александър Хюбнер заяви, че RS3 ще остане най-малкият модел RS в обозримото бъдеще, защото под това „имаме само A1 в момента“. Това предполага, че бъдещо предлагане на В-сегмент може да получи нов антомобил от Некарсулм. А1, казва той, „в момента няма получи RS версия“. В момента? Е, той не казва никога ...
Всъдеходи направени за?
Всъдеходите продължават да доминират в класациите за продажби, но Фреди Пейдж-Робъртс, главен изпълнителен директор на едноименния британски „иновационен стартъп“, казва, че необичайната концепция на неговата компания с вертикално монтирана батерия предсказва възраждането на малкия автомобил.
„Промените в живота ни означават, че търсенето на по -малки автомобили се увеличава“, казва той. „Между рязкото понижаване на раждаемостта, отдалечената работа, възхода на наемната икономика и все по-нарастващите инвестиции в обществения транспорт, автомобилите се превръщат в превозни средства за отдих повече от всичко друго.“