Ако се реализират плановете, подмарката iPerformance ще попълни коренно гамата си
Генералният директор на BMW Харалд Крюгер в интервю за изданието Car and Driver заяви, че през следващите три-четири години електрификацията ще засегне почти цялата гама на компанията. Това означава, че към хибридните версии на Серия 3, Серия 5, Серия 7, Х5 и компактния ван Серия 2 ще се присъединят Серия 1, Серия, 4 и Серия 6. Кросоувърите за момента няма да получават хибридни задвижващи системи , те ще влязат в електрическия клуб. (между другото, дъщерната марка MINI в скоро време ще има първия си хибрид).
Шефът на компанията увери, че електрифицираните автомобили ще запазят спортния си характер, присъщ на бензиновите им събратя. Разбира се, подмарката i ще продължи да се развива. Очакваме по-мощния електромобил i3S, а след това и новия хечбек i5.
В същото време ръководството на концерна не смята, че автомобилите, задвижвани с батерии, ще бъдат ядрото на продажбите. Напротив, според собствена оценка компанията предвижда през 2025 г. делът на хибридните и електрическите модели ще бъде не повече от 20% от всички нови реализации на BMW. През същата 2025 г. баварците се готвят да пуснат в серийно производство модели на горивни клетки. В началото те ще бъдат рядкост, но те (заедно с електрическите автомобили) в Мюнхен смятат за по-обещаващи от хибридите.