Повече спорт и повече стил в новия модел с две врати само за 49 052 евро
Mercedes ще представи новото E-класа Coupé на автомобилното изложение в Детройт. Двувратката ще стъпи в търговската мрежа през март 2017. Цените започват от 49 052 евро. Поръчките започват сега. На разположение е и Edition1.
С E-класа Coupé Mercedes отново пуска на пазара дълга версия на туристически автомобил за четирима души със спортен привкус и осигуряващ комфорт на дълги разстояния, а именно един Gran Turismo, който се възползва от предимствата на модерните технологии на новата E-класа. След седана на бизнесмените, практичния Т модел и грубия All Terrain, Mercedes E-класа Coupé ще радва сетивата.
Повече пространство, най-вече на задните седалки
Mercedes E-класа Coupé има спортна радиаторна решетка с интегрирана звезда, големи куполи върху дългия преден капак, както и плоско ориентирано назад купе. Мускулестата задна част с широките LED светлини са много познати от С- и S-класа Coupé. Страничните прозорци са без рамки, каросерията в зоната на прозорците е без B-колони. Ново е светлинното шоу за добре дошъл и сбогом на LED светлините.
С дължина 4826 мм, широчина 1 860 мм и височина от 1430 мм, определено новото E-класа Coupé превъзхожда своя предшественик значително по дължина, широчина и височина. По-широките предна и задна следа, съответно 1605 мм (+ 67 мм) и 1609 мм (+68мм) имат за цел да подобрят най-вече динамиката на шофиране. Ние успяхме да установим разликата. Седящите в черупкови седалки отзад пътници се радват на завидно пространство в задната част.
Скъпоструващият модел има в интериора си 12,3-инчов дисплей, който ни е познат от седана. Непосредствено под екрана, както от ляво, така и от дясно на А-колоните, очите ни грабват футуристичните въздушни отвори, които приличат на дюзи на реактивни двигатели.
4 двигателя за новия Mercedes E-класа Coupé
Технически, новият Mercedes E-класа Coupe естествено ще заимства агрегатите на седана. Стандартно Coupé е оборудван с 15-мм по-ниско окачване от седана, което придава по-динамичен външен вид. Дори опционалното DBC окачване с регулируеми амортисьори смъква каросерията по-ниско. Има опция за въздушно пружинно окачване за E-класа Coupé, разбира се, срещу допълнително заплащане. Освен това двувратката предлага познатата от седана инфотейнмънт система, комфорта и системите за безопасност, допълнени с Multibeam-LED фарове и чистачки Magic Vision Control.
На старта най-напред се предлагат един дизелов и три бензинови двигателя с мощност в диапазон от 184 до 333 к.с.(виж таблицата). По- късно ще следват други мотори и 4Matic версиите. Най-вероятно отново ще има AMG версия с 4,0-литров битурбо, както и AMG 450 с 3,.0-литров V6 битурбо.
На старта новият Mercedes E-класа Coupé стандартно ще стъпи с Avantgarde оборудване. Алтернативно се предлага и AMG изпълнение, което ще бъде с нова предна и задна престилка, нови странични прагове, AMG джанти, спортен волан и спортни седалки.
E 200 на новата E-класа Coupe се предлага срещу 49 052 евро, Е 300 ще струва най-малко 54 740 евро, E 400 4Matic ще се търгува за най-малко 64 807 евро. E 220 d като единствен дизелов струва 50 575 евро. Mercedes E-класа Coupé с две врати можете да поръчате веднага, доставките започват от 18 март 2017, а в търговската мрежа автомобилът ще бъде на 8 април 2017.
Специален модел на старта
Със стартирането на пазара Edition 1 е лимитиран до 555 копия в световен мащаб. Специалният модел комбинира Night Paket с AMG Line, матово designo kaschmirweiß magno, 20-цолови AMG олекотени джанти, тапицерия в кожа напа, както плакети Edition 1 и специални стелки. За моделите на специалното издание E 220 d, E 200 и E 300 има специално доплащане от 13 507 евро, за Е 400 допълнително се заплаща 12 971 евро.
Mercedes E-класа Coupé | E 220 d | E 200 | E 300 | E 400 4-Matic |
Цилиндри : | R4 | R4 | R4 | V6 |
Обем : | 1.950 ccm | 1.991 ccm | 1.991 ccm | 2.996 ccm |
Мощност : | 194 к.с. при 3.800/мин. |
184 к.с. 5.500/мин. |
245 к.с. 5.500/мин. |
333 к.с. 5.250/мин. |
Въртящ момент: | 400 Нм При 1.600-2.800/мин. |
300 Нм 1.200–4.000/мин. |
370 Нм 1.400–4.000/мин. |
480 Нм 1.600–4.000/мин. |
трансмисия: | 9G-Tronic | 9G-Tronic | 9G-Tronic | 9G-Tronic |
Ускорение : | 7,4 с | 7,8 с | 6,4 с | 5,3 с |
V-Max: | 242 км/ч | 240 км/ч | 250 км/ч | 250 км/ч |
Гориво : | Diesel | Super | Super Plus | Super |
Разход : | 4,6 - 4,0 l/100 км | 6,7 - 6,0 l/100 км | 7,0 - 6,4 l/100 км | 8,4 - 6,1 l/100 км |
CO2: | 119 - 106 г/км | 151 - 136 г/км | 160 - 147 г/км | 189 - 183 г/км |
Резервоар : | 50 л | 50 л | 66 л | 66 л |
Багажник : | 425 л | 425 л | 425 л | 425 л |
Нетно тегло/ товар: | 1.735/ 565 кг | 1.655/ 535 кг | 1.685/ 545 кг | 1.885/ 515 кг |
Брутно тегло: | 2.300 кг | 2.190 кг | 2.230 кг | 2.260 кг |
Предни гуми: | 225 / 55 R 17 | 225 / 55 R 17 | 225 / 55 R 17 | 245 / 45 R 18 |
Задни гуми: | 225 / 55 R 17 | 225 / 55 R 17 | 225 / 55 R 17 | 225 / 55 R 17 |