Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Всичко за новия Porsche 911 Cabriolet

11.01.2019 11:58

Първият модел, произхождащ от емблематичното творение на марката от Щутгарт

Шест седмици след лансирането на Coupe вниманието се насочва към 911 Cabriolet. Кабриолетът 911 продължава традицията от десетки години, създадена, когато Porsche представя прототипа на първия 911 Cabriolet на Международния автомобилен салон (IAA) във Франкфурт през септември 1981 г.: той веднага пленява клиентите и феновете. Първият открит вариант на 911 слиза от производствената линия през 1982 г. и присъства постоянно в гамата модели оттогава насам. Откритата версия на емблематичния спортен автомобил ще бъде лансирана през 2019 г. при безпрецедентен интерес. Тя включва всички иновативни характеристики на Coupe заедно с усъвършенствани характеристики, специфични за Cabriolet, като нова хидравлика, която отваря и затваря покрива по-бързо от всякога.

Новият модел отразява модерните линии на Coupe, въпреки че без съмнение си остава Porsche 911 във вариант Cabriolet. Напълно автоматичният мек покрив има вградено задно стъкло, а конструкцията му съдържа магнезиеви повърхностни елементи, известни като арки, които надеждно предотвратяват издуването на покрива при високи скорости. Мекият покрив може да бъде отварян или затварян при скорости до 50 км/ч. Нова хидравлика на покрива намалява времето за отваряне до около 12 секунди, а електроуправляем дефлектор за вятър гарантира защита на вратовете на пътниците от вятъра.

911 Cabriolet първоначално ще бъде наличен във вариант Carrera S* със задвижване на задните колела и Carrera 4S* със задвижване на всички колела. И двата разчитат на 6-цилиндров боксерен двигател с турбокомпресор с обем 2,981 cm³, 331 kW (450 к.с.) при 6500 об./мин. и 530 Нм въртящ момент между 2300 и 5000 об./мин.

Ефективността на задвижването е увеличена, а вредните емисии - намалени, чрез подобрен процес на инжектиране; въведени са и други мерки за оптимизация като ново разпределение на турбокомпресорите и системата за охлаждане на въздуха в турбокомпресора. Мощността се осигурява от наскоро разработена 8-степенна трансмисия с двоен съединител. Carrera S ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди (с опционален пакет Sport Chrono: 3,7 секунди) и може да достигне скорост от 306 км/ч. Carrera 4S достига максимална скорост от 304 км/ч и ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди (с опционален пакет Sport Chrono: 3,6 секунди).

Новата позиция на двигателя прави Cabriolet още по-устойчив на усукване от предшественика си. За първи път спортно шаси със системата на Porsche за активно управление на окачването (PASM) е налично за 911 Cabriolet. Пружините, използвани за това, са по-твърди и по-къси, предните и задните антирол бари са по-твърди и като цяло шасито е снижено с 10 мм. Тези характеристики придават на 911 по-неутрално усещане на пътя с по-добро разпределение на тежестта.

Екстериорен дизайн, базиран на по-ранните поколения на 911

Новият 911 Cabriolet изглежда по-широк, по-уверен и като цяло по-атлетичен от предшественика си. По-широки калници се извиват над големите 20-инчови джанти отпред и 21-инчови джанти отзад. Моделите със задвижване на задните колела сега са със същата широчина на каросерията като съществуващите модели със задвижване на всички колела. Задната ос е по-голяма с 44 мм. Предната част - като цяло по-широка с 45 мм - съживява традиционна характеристика на по-ранните поколения на 911: преден капак, издължен напред, с отличителна вдлъбнатина пред предното стъкло. И двата елемента издължават предната част на автомобила и му придават динамичен външен вид.

Задната част на всички модели е доминирана от значително по-широк спойлер с различна позиция и непрекъснатата, плавна и елегантна светлинна лента. С изключение на предните и задните части, цялата външност вече е изработена от алуминий.

Интериор с нов дизайн и ясни линии

Интериорът се отличава с изчистените си прави линии и изтеглени назад инструменти, дефиниращи арматурното табло. Както при оригиналния 911, новото арматурно табло се простира по цялата широчина между две хоризонтални нива на калниците. До централно разположения оборотомер два тънки дисплея без рамки предоставят информация на водача. Централният екран на системата за управление на комуникациите Porsche Communication Management (PCM), вече с размер 10,9 инча, може да се управлява бързо и без да разсейва водача.

Усъвършенствани системи в помощ на водача подобряват безопасността и комфорта

За първи път в света Porsche разработи режим Wet, който е част от стандартното оборудване. Тази функция засича вода на пътя, настройва системите за контрол спрямо това и предупреждава водача, който след това може да зададе автомобилът да се фокусира върху безопасността, като просто натисне един бутон или използва превключвателя на режима, монтиран на волана (пакет Sport Chrono). Системата за предупреждение и подпомагане на спирането, използваща камери, която също е стандартно оборудване, засича риска от сблъсък с превозни средства, пешеходци и велосипедисти и извежда предупреждение или активира процедура за аварийно спиране, ако е необходимо. Система, подпомагаща паркирането, с камера за заден ход допълва стандартната конфигурация на Cabriolet. Опциите за 911 включват Система за подобрена видимост през нощта с термовизионна камера, както и адаптивен темпомат с автоматичен контрол на дистанцията, функция stop-and-go и двупосочна защита на пътниците.

911 Carrera S Cabriolet започва от 134 405 евро в Германия, а 911 Carrera 4S Cabriolet - от 142 259 евро с ДДС и специфично за държавата оборудване. Новите модели вече могат да бъдат поръчани.

*911 Carrera S Cabriolet: Комбиниран разход на гориво 9,1 л/100 км; CO2 емисии при комбиниран разход 208 г/км;
*911 Carrera 4S Cabriolet: Комбиниран разход на гориво 9,0 л/100 км; CO2 емисии при комбиниран разход 207 г/км

Стойностите за разход на гориво и CO2 емисии са определени в съответствие с новата Световна хармонизирана процедура за тестване на леки превозни средства (WLTP). Съответните стойности по NEDC трябва да продължат да бъдат посочвани за момента. Тези стойности не могат да бъдат сравнявани със стойностите, определяни съгласно процедурата на измерване NEDC, използвана досега.

Допълнителна информация за официалния разход на гориво и официалните специфични CO2 емисии на новите пътнически автомобили е налична в „Насоки за разхода на гориво, CO2 емисиите и разхода на енергия на новите пътнически автомобили“ [Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen], които могат да бъдат получени безплатно от всички места за продажба и от Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT).

Коментари
comments powered by Disqus