Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Väth-Mercedes E 500 Cabrio вече генерира 550 к.с.

08.09.2015 10:12

Тунинг пакетът с обозначението V50RS променя общите параметри

Тунерът Väth откри ниша в портфолиото на Mercedes-AMG - E-класа кабриолет. Той намира най-мощната версия- Е 500 за недостатъчно мощна и набързо модифицира осем цилиндровия на 550 к.с. Нововъведението беше вдъхновено от моторните спортове.

Да, след тунинговането Väth-Mercedes E 500 Cabrio не може да се впише като спортен автомобил, той все пак е кабриолет. Разбира се, за разлика от серийната версия той при всички случаи е доста по-спортен. Но не само увеличението на мощността характеризира това.

Väth-V8-Tuning добавя още 142 к.с. към серийната версия

Но най-вече, той е откритият странстващ кабриолет в периметъра на E 63. 4,7-литровият битурбо осемцилиндров генерира стандартно респектиращите 408 к.с., но след вещата намеса на Väth в хардуера и софтуера на автомобила той вече е с 550 к.с.,  което е цифром и словом 142 повече.

Тунинг пакетът с обозначението V50RS променя общите параметри, като например налягането при компресия, момента на запалване и количество на впръскването. Väth инсталира допълнително по-голям интеркулер и нова изпускателна система. 550 к.с. и максимален въртящ момент от 830 Нм (от 2100 об/мин) се предават към задните колела посредством седемстепенна автоматична трансмисия (7G-Tronic). Väth не дава данни по отношение стойностите за  ускоряване.

Väth-Mercedes E 500 Cabrio с по-яки спирачки

Очевидно, инженерите от Байерн са били подложени на мозъчна атака, как да се направи така, че тежащияг най-малко 1945 кг E-класа кабриолет да спира по-бързо и по-добре от Audi S5 в нашия сравнителен тест. Именно за това Väth монтира на предната ос шестбутални спирачни апарати с 390 мм неръждаеми стоманени дискове (серийно: 360 мм), гъвкави спирачни маркучи с метална оплетка, пълни със спирачна течност Castrol SFR от контейнера на E 500 Cabrio.

Коментари
comments powered by Disqus