Баварските специалисти от Хьозбах разширяват кубатурата на 5,4-литровия V8, с което добавят повече от 200 конски сили към производителността му.
След преустройството работният обем на 8-цилиндровия двигател достига 5,8 литра. Инсталираният от Väth механичен компресор допълнително засилва мощността (от 360 на 565 к. с.) и върховата тяга (от 510 на 770 Нм) на двигателя. Неимоверната мощ изстрелва роудстъра на Mercedes до 100 км/ч за четири секунди и позволява скорост от електронно ограничени 300 км/ч.
По желание на клиента франките монтират състезателно окачване с понижен клиренс. Част от програмата на тунера са и 19-цоловите колела с формат на гумите 235/35, респективно 265/30. Преработен е и салонът на SLK 55 AMG - декорациите са от карбон, полирана стомана, кожа и алкантара.