Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

„Вторият“ Rolls-Royce Ghost дебютира през есента

28.07.2020 10:13
„Вторият“ Rolls-Royce Ghost дебютира през есента

Седанът използва алуминиевата платформа Architecture of Luxury от Phantom и Cullinan

Новото поколение на Rolls-Royce Ghost по-рано попадна в обективите на фотошпионите само във версия със стандартно междуосие, а сега в тестовете бяха наблюдавани няколко прототипа, единият от които е удължена версия на седана. В последното поколение увеличението на междуосието е 170 мм (3465 срещу 3295) с дължина 5569/5399. Приблизително все едно, без забележим растеж, ние чакаме в новото поколение. Нещо повече, по-старият седан Phantom от моделната 2017 година при смяна на поколението в стандартната версия дори леко се сви (междуосие 3552 мм, дължина 5762 мм), така че разстоянието е намалено.

В сравнение с предишните снимки на Ghost оптиката е малко по-добре видима на новите, а детайлите за въздухозаборниците в бронята също се разкриват за първи път.

Седанът използва алуминиевата платформа Architecture of Luxury от най-новите Phantom и Cullinan. Макар да запазва размерите близки до миналото, новото поколение може да отслабне, както и да подобри аеродинамиката.

Има малко разумни прогнози за двигателя. Една от тях включва модернизацията на предишния турбо двигател BMW V12 6,6 N74B66 (570–612 к.с. и 780–840 Нм, в зависимост от годината на производство и модификацията на седана), а втората, малко по-съблазнителна, е разширението към модела Ghost с горещия  BMW V12 6,75 N74B68, използван в Phantom и Cullinan, само със собствени настройки (при споменатите модели двигателят развива 571 к.с., 850-900 Нм). Това би било едновременно обединение и резерв за бъдещето: нарастването на обема би дало повече възможности за мощността при версията Black Badge.

Дебютът на седана трябва да се състои  тази година, ориентировъчно в краюя на лятото. Сред нововъведенията, които очакваме тук, е цифрово арматурно табло, активно окачване, което отчита показанията на предната камера, и активна система против обръщане с 48-волтова бордова система, лазерни фосфорни светлини и известно ниво на автономност (автоматично движение в собствената му лента, поне), задвижване на четирите колела и управляем заден мост.

Появи се първият официален тийзър. В следващите седмици ще започне поредица от четири анимации „за начина на живот и поведението на собственика на седана Ghost, която ще бъде придружена от техническа информация. Изданието е маркирано с етикет Ghost Family. Семеен? Очевидно става дума за стандартните и дългите версии на междуосието.

Изпълнителният директор на Rolls-Royce Торстен Мюлер-Отвос публикува отворено писмо, в което обявява, че новият Ghost ще дебютира онлайн тази есен. Компанията чу исканията и желанията на клиентите, които поискаха минимализъм в дизайна и сдържаност, вместо показния лукс. „Когато преди пет години започнахме да създаваме новия Ghost, единствените съставки, които смятахме, че си струва да запазим, бяха “Духът на екстаза” и чадърите във вратите. Всичко останало трябва да бъде напълно ново. Така аевтомобилът е проектиранв Гудууд “, изтъква Торстен. Забележете, „първият“ Ghost отпразнува своята премиера в средата на септември 2009 г. във Франкфурт.

Коментари
comments powered by Disqus