Серийните версии BlueMotion на Polo, Golf и Passat ще дебютират на автомобилния салон във Франкфурт.
Polo и Golf BlueMotion се появиха за първи път пред публика на изложението в Женева в началото на годината, но в Германия VW ще представи окончателния им вариант. Същевременно познатият ни от преди Passat BlueMotion ще получи някои промени, които да подобрят ефективността му.
Polo BlueMotion разполага с нов 1,2-литров дизел, който генерира 75 к. с. Средният разход на гориво е 3,3 литра за 100 км пробег, а вредни емисиите CO2, отделяни в атмосферата, са 87 гр/км. За сравнение стандартният Polo TDI харчи с 0,9 литра повече при 20% по-високи нива на CO2. Резервоарът на Polo BlueMotion е 45 литра, което означава, че на теория този модел може да измине 1363 км без презареждане.
VW Golf BlueMotion е най-икономичният модел в класа на компактните автомобили с разход от 3,8 литра за 100 км пробег (99 гр/км). При това може да се похвали със съвсем прилична динамика – 105 к. с. и 250 Нм, които са на разположение на водача още при 2000 об./мин. Благодарение на новия четирицилиндров 1,6-литров мотор с шестнасйет клапана и common rail моделът ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,3 секунди и достига максимална скорост от 190 км/ч.
Новият Passat BlueMotion получава същия мотор, като този на Golf BlueMotion, но напълно логично заради разликите в габаритите дава среден разход от 4,4 литра за 100 км пробег при 114 гр/км. Това обаче е с половин литър по-малко отколкото при предната генерация на модела, което означава, че на теория 70-литровият резервоар може да е достатъчен за изминаването на 1591 километра. От VW са изчислили, че при умерено използване на автомобила, на година са нужни само седем зареждания. Ускорението от 0 до 100 км е постижимо при налични 12,5 секунди, а максималната скорост достига 193 км/ч.
Ключовите характеристики на моделите BlueMotion са системата за регенериране на спирачната енергия, стандартният старт/стоп, оптимизираната аеродинамика, петстепенната скоростната кутия с по-дълги предавателни числа и индикатор за смяна на предавките, новите олекотени колела, обути в гуми с ниско съпротивление на търкаляне и естествено, високоефективните TDI мотори.
Трите нови модела ще бъдат представени на 15 септември, като от VW обещават конкурентни цени.
Грюбер
Peugeot 206 1.4HDI 68к.с. градско в София и извънградско ми гори 4,5-4,8/100(Зимата мах 6/100). Иначе само на извънградско съм правил 3,7/100 при 90 до 110км/ч. Мисля, че Поло Blue motion ще се справи по-добре с неговия 1,2л мотор :)
juliank7
Аз имам от 4г.Голф3 - 1,9 тдй 90к.с. и ми харчи средно 5/100 или по точно извънградско 4,5 с вкл.клима и 110 км / ч.,градско в задръстванията в София е почти 6 л.или комбинирано 5 /100.модела е 1995г.гт изпълнение.Според мен 90к.с. и мотор 1,9 са най - икономичните като комбинация.Не случайно VW още го използват този агрегат.
hahaha
Gledai pi4aga,kakwa kola to4no ima6 kolko konq e,6oto sum siguren,4e 1.9tdi w gradsko ne moje da gori po-malko ot 8-9 na sto,stiga s tiq 2-3 litra,ne sum gi iz4islil,prosto dadoh primer,moje da ne sa 2-3,moje 5-6,10 kolkoto i da e,kolata ne gori kolkoto dawa proizwoditelq nikoga
до хаха
Да бе, ако щеш вярвай. 1,9 литровият мотор му гори над 9 литра!!! Аз това наричам глупост. Сигурно го пържи здраво.Ще повторя въпроса си как ги изчисли тези 2,3 литра? Понеже четеш много лежерно нещата може да не си видял и това " Толерира се използването на кирилица."
hahaha
abe pi4aga,1 priqtel ima a3 1.9tdi 105 konq gradsko pod 9 ama absurd da mu padne,gowori6 pulni gluposti,izwungradsko werno e-6 do 7 litra
до хахаха
Къде прочете 5,6??? На дълъг път разхода ми е 5 и нещо, на градско малко над 6 литра. От къде ги извади тези 5,6 откъде 2,3. Ще го обесня за да го разбереш има разлика между 5-6 литра и 5,6.
hahaha
5,6 nasto gradsko li be,
до хаха
Моята кола е 1,9 tdi и разхода ми е 5-6 литра на 100. Ти искара най-икономичните модели на wv с разход 3,8+ 2,3 (нясно какви)=6,1 демек полза няма. Истината е, че ако го караш много внимателно, не пускаш климатици и др, не надвишаваш допустимите обороти ще постигнеш 3,8 литра.
hahaha
abe ne be,primerno ti gowora,2,3,8,10 twa e primerno,winagi se ka4wa razhoda
hahaha
как ги изчисли тия 2,3 литра? Напълни се със специалисти по всичко тука!
hahaha
abe hora,3,8 na sto twa e utopiq,towa sa razhodi pri maximum 90km/h,a w deistwitelni uslowiq razhoda se ka4wa s 2,3 litra
BlueMotion
Слагат хибрид на голфа. Тук пише, че голф BlueMotion гори 3,8. Какво ще стане като му сложати хибрид. Всеки производител лъже за разхода и тойота, wv и пр. Тойота са номер 1 в хибридите, но не вграждат още литиево йоните батерии. Какво чакат? Не били разработени достатъчно добре. Еми мерцедес бмв ауди порше хибридите ще са точно с такива. системата 4 mode e по-добра от на тойота. взеха, че си повярваха и не осъвременяват толкова много технологиите си. Рано или късно ще бъдат настигнати, дори и изпреварени. Ако не се осетят и да направят нещо гениално както направиха преди години с приус.
Smurtnami6kite
Предишната генерация BlueMotion модели правеха доста сериозен компромис с пътното поведение и комфорта. Дано тези са по-добри. Браво и за серийната старт-стоп система. Искрено желая успех на тези модели, защото хиляди пъти предпочитам такова нещо пред хибрид/електромобил. Все пак са с ДВГ, а това е есенцията на удоволствието от шофирането, колкото и еко-джаджи да му сложат отгоре.
еколога
С 45 литра колкото е резервоара изминаваш 1363 км, а CO2 е 87 грама за км. Няма хибрит, който да постигне такива резултати. Вярно, че колата е малка, но ако наистина искате да спасявате природата това е най-доброто. След време като тръгнат и с био горивата като етанол и биодизел ще станат още по ефикасни. Да ме прощават феновете на електро автомобилите, но в България ел енергията идва от тецове, а тецовете горят точно тези горива, които изчезват. Да не говорим, че филтри в нашите тецове няма. Може да купуваме ток от Франция (имат над 60 реактора), и вместо да плащаме на араби и руснаци за нефт ще ги даваме на франция.
IVo
Prekrasni koli zasto po diavolite vi niama v kanada!!!!!!!!!!