Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Bulli: Деца на цветята

01.03.2011 10:44

Групата на VW е една от най-активните на автосалона в Женева, но едва ли някой е очаквал, че на швейцарското изложение ще дебютира прототипът Bulli, който ни връща към легендарния бус от средата на миналия век.

Габаритите на Bulli са твърде скромни, като се има предвид акселерацията в автомобилната индустрия за изминалите години. Дължината му е 3,99 м, широчината – 1,75 м, височината – 1,70 м, а междуосието е 2,62 м, което е само с 4 см повече от това на Golf. За сметка на това обаче в него има достатъчно място за шестима благодарение на 3+3 конфигурацията на седалките.

В средата на миналия век темата за опазването на околната среда е била екзотика, а не реален феномен. Новият Bulli обаче я поставя на първо място със своя електрически силов тракт. Той е базиран на електромотора, чиято максимална мощност достига 85 кВт (115 к.с.), а въртящ момент – 260 Нм, и на литиево-йонната батерия с капацитет от 40 кВт/ч.

На теория тази комбинация би трябвало да гарантира 300 километра пробег, пише в официалното съобщение на VW, но практиката показва, че половината на горепосочената дистанция е реалният показател. При все това обаче тежащият 1450 кг Bulli, дори и в прототипната си версия, притежава всички ключови характеристики, необходими за подобен автомобил. Ускорението от 0 до 100 км/ч например се осъществява за съвсем приличните 11,5 секунди, а максималната скорост е фиксирана на 140 км/ч.

Във визуално отношение новият Bulli се опитва да подражава на своя първообраз по двуцветното оформление на каросерията, V-образния профил отпред и масивната емблема на VW. LED светлините, 18-цоловите колела и агресивните отсечени форми обаче ни връщат в настоящето.

Интериорът също е свързан изрично с най-съвременните технологии. Дисплеят на мултимедийната система например е заменен с док станция за iPad. Оборотомерът логично е отпаднал от контролните уреди заради избора на изцяло електрически силов тракт, няма и скоростен лост, като той е заменен от превключвател на таблото за активиране на задната предавка. Обемът на багажното отделение пък е 370 литра в конфигурацията 3+3 на седалките, а при сгънат заден ред достига 1600.

На този етап няма информация за евентуално серийно производство, но от VW отбелязват, че Bulli е проектиран така, че без проблеми да бъде оборудван с класическите бензинови и дизелови двигатели на групата.

Коментари
comments powered by Disqus