Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Cross Coupe TDI Plug-In Hybrid Concept: Сърдечна трансплантация

05.03.2012 10:53

VW продължава развитието на прототипа Cross Coupe. В Женева ще дебютира плъгин версията му, оборудвана с дизелов мотор.

На този етап информацията за новия силов тракт на Cross Coupe не е особено подробна. Сигурно е обаче, че двигателят с вътрешно горене ще бъде 1,8-литров TDI, като успоредно с нещо отново ще работят два електромотора, които генерират съответно 54 и 116 к.с. По-слабият електродвигател задвижва предната ос успоредно с класическия агрегат, а когато двойното предаване е необходимо, се включва и другият, отговарящ за задните колела.

Комбинираната мощност на Cross Coupe достига 305 к.с., което ускорява тежащия 1858 килограма автомобил от място до 100 км/ч за 6,5 секунди при 220 км/ч максимална скорост. Тези отлични динамични характеристики изглеждат още по внушителни на фона на средния разход от 2,7 литра дизелово гориво и емисиите CO2 от 46 г/км, което е постижимо благодарение на литиево-йонната батерия с капацитет от 9,8 кВт/ч.

Cross Coupe е първият автомобил на VW, конструиран на базата на MQB платформата, като по отношение на габаритите се позиционира между Golf и Tiguan. Дължината му е 4,34 м, широчината – 1,87 м, а височината достига 1,5 м. Благодарение на късите надвеси обаче междуосното му разстояние е по-голямо дори и от това на Tiguan със своите 2,62 м, а същевременно Cross Coupe може да атакува препятствия при наклон до 24.2 градуса.

Във визуално отношение Cross Coupe прави впечатление с изцяло новата си предница, при която ламелите на радиаторната решетка са конструктивен елемент и от челните биксенонови светлини. Скъсеният надвес и задните врати, които отнемат половината от калниците, пък са отговорни за характерния облик на задната част. Багажното й отделение достига впечатляващите като за подобен тип автомобил 379 литра обем, а при сгъването на двете задни седалки то може да нарасне до 1229 литра.

VW ще представи TDI версията на Cross Coupe по време на автосалона в Женева, който отваря врати за посетители на 8 март.

Коментари
comments powered by Disqus