Cross Golf изпълнява ролята на топмодел в гамата Golf Plus и е решен в стила на модерните напоследък SUV-автомобили. Това разбира се, още не го превръща във всъдеход, все пак моделът се предлага само със задвижване на предните колела. Продажбите започват от началото на февруари.
Всъщност, един Golf Plus само по себе си е един доста практичен автомобил. Просторното и гъвкаво вътрешно пространство, наред с регулиращата се в хоризонтална посока задна седалка го превръщат почти във ван, а дължината от 4,20 метра и широчината от 1,76 метра са достатъчно компактни, за да бъде удобен за паркиране в пренаселените градове. Под каросерията на автомобила се крие техниката на Golf V с отлично настроено високотехнологично окачване.
Тази комбинация от качества се оказва все по-ценена от купувачите на VW и благодарение Cross Golf тепърва ще става още по-популярна. Моделът стъпва на масивни 17-цолови колела, разполага с два сантиметра по-голям клиренс, броните са със специална офроуд-оптика, а релсите за багаж на покрива са част от стандартната екипировка. С други думи, Cross Golf е един Golf Plus, предназначен за по-младите клиенти. Такива, които ценят удоволствието и ще оценят по-високата с осем сантиметра в сравнение с „нормалния” Golf позиция на седене.
Отлична управляемостИстината е, че хората които ще спрат избора си на този автомобил, очевидно няма да сбъркат. Промененото окачване с по-дълъг ход на пружините не влияе негативно на отличната водимост, в завой не се регистрира наличие на по-силно странично накланяне на каросерията. В граничен режим Cross Golf проявява лека склонност към недозавиване, но остава напълно послушен и лесен за овладяване.
Псевдо-SUV-ът може да се задвижва от бензинови или дизелови мотори, като мощността им се движи в спектъра от 102 до 140 к. с. Двулитровият TDI със 140 к. с. за пореден път се представя с великолепна тяга, макар и с леко грубовати маниери на работа. Той се комбинира с шестстепенна механична трансмисия или с предавателна кутия с два съединителя (DSG). Последната опция се предлага за три от четирите варианта на задвижване, само 1,6-литровия базов бензин със 102 к. с. не може да се комбинира с въпросната трансмисия.
Впечатляваща трансмисия
Ръчната трансмисия впечатлява както с късия и прецизен ход на лоста, така и с отличното си хармониране с възможностите на двигателя. Удоволствието от нея е толкова голямо, че едва ли много от купувачите на Cross Golf ще почувстват липса от това, че не са поръчали варианта DSG. Макар че, въпросният определено си заслужава парите... Независимо дали сте избрали ръчния или автоматичен режим на работа, DSG превключва изумително бързо и на практика без загуба на тяга, създавайки усещане за невероятна динамика.
Моделът не се предлага със задвижване на четирите колела, всички негови версии са с предно предаване, тъй като платформата на Golf-Plus не осигурява достатъчно място за едно пълноценно двойно предаване. Необходимият централен тунел и допълнителното място за задния диференциал са заети от регулируемата задна седалка и според VW сериозно биха намалили обема на багажното пространство
Свежа оптикаВъпреки всичко, липсата на двойно предаване едва ли ще бъде сериозен проблем за бъдещите купувачи, както нагледно доказва пазарния успех на Cross Polo, който вече заема около десет процента в гамата на Polo.
Купувачите на VW видимо са готови да платят малко по-висока цена, за да получат един по-индивидуален автомобил, предлагащ характерна визия и добра функционалност. Доплащането за Cross Golf, спрямо стандартния модел е около 6000 лева, срещу които обаче получавате силно променена външност и по-богато оборудване.
анонимен
she si vzema takava ;p