Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Cross-Touran: По дрехите посрещат

23.04.2007 14:04

След Polo и Golf, сега VW подложи и модела Touran на своята доказала ефекта си „Cross-терапия”, предлагайки на клиентите си нова оптика, по-големи колела и по-висок клиренс, съчетани с по-богато оборудване. И всички това – на висока цена...

Cross се различава от стандартния Touran само по няколкото милиметра допълнителна височина на клиранса, а познатата от Golf система за задвижване на четирите колела тук не може да се намир дори в листата с допълнително оборудване. Доводите на инженерите за липса на двойно предаване не са лишени от логика – то би намалило максималния товарен обем от 1990 литра, и да направи компактния ван не само по-непрактичен, но и по-тежък и по-лаком за гориво. Като към това се прибави и обстоятелството, че повечето притежатели на модела едва ли някога ще го използват за офроуд, наличието само на обикновено предно предаване всъщност започва да изглежда доста основателно, а досегашният опит на марката с подобни модели сочи, че атрактивната оптика се приема отлично от публиката независимо от високата цена.

Стегнато окачване и директно управление

Комбинацията от широки гуми и разширена предна и задна следа успешно се грижи за това, Cross-Touran почти да не показва склонност към недозавиване даже и при екстремен стил на каране. По лоши пътища комфортът е малко по-лош, отколкото при обикновения модел, но за прекомерна твърдост на возията не може да става и дума. Кормилната уредба работи леко и директно, но вкарването на широките предни гуми в правилната посока понякога изисква малко повече усилия от страна на водача.

Като най-добрият избор за автомобила определено се доказва двулитровият турбодизел със 140 конски сили. Отлично настроената автоматизирана трансмисия с два съединителя (DSG) също се представя много добре по всички показатели. Доплащането спрямо стандратната версия на модела обаче е солено и се равнява на около 3000 лева. Освен това, поради малко по-неблагоприятната аеродинамика, разходът на гориво се е покачил с 0,1 до 0,2 литра на 100 километра. Но, както личи от продажбите на представените досега Cross-модели на VW, различната и атрактивна „опаковка” на този тип автомобили и приключенския дух, който носи тя, се продават отлично, въпреки високата си цена.

Текст: Еберхард Китлер          
Снимки: Беате Йеске
Коментари
comments powered by Disqus