Навреме за зимния сезон Volkswagen оборудва популярния седан Passat и купе-кабриолета Eos с модерни, по-икономични двигатели. Осъвременено ще бъде и обзавеждането на двата автомобила.
Eos с нов базов агрегат
1,6-литровият FSI, вграждан до сега в базовото изпълнение на Eos, ще бъде заменен от 1,4-литров последно поколение TSI, чиято мощност възлиза на 200 Нм и 122 к. с. Новият двигател ускорява автомобила до 196 км/ч и харчи средно 6,7 л/100 км. Модният кабриолет вече може да се поръча и с инфо-развлекателния блок RNS 510, чието управление се осъществява посредством тъчскрийн.
Нови TSI и за Passat
В Passat 1,4-литровият TSI също поема службата на двигател с най-скромен работен обем. Динамичните характеристики сочат максимална скорост от 203 км/ч за изпълнението седан и 200 км/ч за Passat Variant. Минимални са разликите и що се отнася до средния разход на гориво - съответно 6,6 и 6,7 л/100 км.
По-големият 1,8-литров TSI заменя двулитровия FSI, отнесъл в последно време доста критики. Мощността на неговия наследник възлиза на 160 "коня", които позволяват върхова скорост от 220 км/ч (217 км/ч за комбито). Според VW новият Passat 1,8 TSI, който ще се предлага и с шестстепенен автоматик, гори средно 7,6 литра (7,8 л) на 100 км.
Срещу доплащане класическият седан ще бъде доставян с познатия от Touran асистент за паркиране, който сам маневрира превозното средство. Новости в листата на серийното оборудване пък са навигационната система RNS 510, както и камерата за задно виждане при Passat Variant.