Prior Design предлага за VW Golf 8 GTI голямо преустройство с разширен корпус
Това, което работи при Dacia Duster, върши работа и при Golf: Тунинг фирмата Prior Design превръща уютния масов GTI в широк и твърд като дъска спортен уред.
Още от появата на най-широката Dacia Duster за всички времена дори и последният автомобилен фанатик знае: Prior Design може да предложи комплект за разширяване на каросерията за всеки автомобил. Не е изненадващо, че сега се публикуват снимки от Камп-Линфорт, които показват как в Prior си представят съответно разширен Golf 8 GTI.
Тъй като изображенията са само компютърни, няма налични технически данни или размери. Ако приемем, че страничните огледала идват от серийната версия, може поне да предполагаме каква е широчината на автомобила. VW посочва, че серийният Golf е широк 2,07 метра заедно с огледалата. При Golf на Prior Design поради широката каросерия разликата между размери със и без огледала отпада.
Да, това е GTI
Това, че действително става дума за GTI, може да се види от типичните червени табелки под предната колона с логото на GTI. Продължението на червената линия над фаровете може да се открие само измвън разширенията на калниците. В него се чете и терминът IQ Light. LED фаровете използват матрица от светлинни точки - индивидуално активирани светодиоди. Матрицата на късите светлини е оформена от платка с 48 светодиода, платката на дългите светлини е с 27 светодиода.
Отзад, над задния капак с логото на VW и надписа GTI, има голям спойлер на ръба на покрива, а под боядисаната броня се вижда заден дифузор с две изпускателни тръби отстрани. Странично монтираните панели на праговете с малка перка пред задното колело и разширените арки на калниците допълват широкия външен вид на каросерията. Както казахме, все още липсват технически данни. С оглед на визията обаче би било жалко, ако Prior Design остави модела със стандартните 245 к.с.
Заключение
Този път Prior Design предлага за VW Golf 8 GTI голямо преустройство с разширен корпус. Няма съмнение, че тази версия ще намери купувачи. Остава въпросът дали тя би могла да получи сертификат за техническо одобрение от TÜV.
Текст: Марсел Зомер
Снимки: Prior Design