VW потвърди официално, че производството на Golf Cabrio стартира през пролетта на следващата година. Моделът ще се сглобява в Оснабрюк, Германия.
Председателят на борда на директорите на VW Мартин Винтеркон и министър-председателят на Долна Саксония и член на надзорния борд на VW Дейвид Макалистър обявиха новината по време на посещението си в завода на компанията в Оснабрюк.
„Едни от най-красивите модели в света на автомобилите напускаха поточната линия в Оснабрюк през последните няколко десетилетия“, коментира Винтеркорн. „Ще продължим тази традиция и през 2011 г. с новия Golf Cabrio. „Капацитетът на фабриката и специализираните умения на служителите се ценят много от групата ни. Ще създадем общо 1800 работни места в Оснабрюк до края на 2011 г. „
VW остави петата серия на VW без открит вариант заради евентуалния маркетингов сблъсък с Eos. Ето защо информацията за Golf Cabrio поставя под въпрос бъдещето на кабриолета с твърд покрив.
На този етап няма никаква информация за техническите характеристики на Golf Cabrio, но по всяка вероятност той ще споделя голяма част от двигателната гама на хечбека.
Aнонимен
Но ако търсят красота и престиж пред практичност ще изберат текстилния. Той е по- лек, заема по - малко място и задницата на автомобила може да бъде по нормална, а не глътнала гардероб.
Aнонимен
Да единственият твърд покрив от пет части и възможности за стъклен покрив или дори шибидах е на еос. В момента текстилните покриви са на мода и престижните марки продължават да ги предпочитат пред металните и стъклените. В ауди например нямат нито един кабриолет с твърд покрив, а бъдещият кабриолет на мерцедес СЛС ще е с текстилен. Бентли, ролс-ройс, ламборгини, мазерати и др даже не си и помислят за такова нещо. В България 100 процента е по-практично да имаш кабрио с твърд покрив, защото никой няма да може да отреже парче от него, няма да пръскаш със скъпи препарати през зимата против изтощаване, а и изолацията е по добра. Чудесният покрив на еос, според мен ще бъде запазен с оглед на практичността.
krasio00o
Лично аз много се съмнявам някой производител да си позволи да направи кабрио с текстилен покрив и още по-малко VW.
Aнонимен
Над 90 процента от частите на еос са на голф, така че може да му казвате голф кабрио. Вероятно с новото наименование ще изчезне и твърдият покрив, защото е по скъп и сложен от един текстилен.